מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
- בעיית לשוןענת04/02/2010
שלום,
בשבוע האחרון התפתחו לי מעין בליטות בלשון לאורך צד שמאל שלה. חשבתי בהתחלה שזה סתם בגלל ששתיתי משהו חם ונכוויתי אבל זה חא עובר ואף מתפשט. אין לזה ריח או צבע פשוט בולט וכואב כשנוגעים או שותים שתיה חמה.
מה זה? ומה עושים?
תודה
נ.ב- אני מעשנת זה קשור?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר לשון
ד``ר דניאל ניצן04/02/2010שלום ענת
אנא פני למומחה לרפואת הפה.
רשימת המומחים ניתן למצוא באתר ההסתדרות לרפואת שיניים
בריאות
דניאל ניצן* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- נגע לבןג'ינה27/01/2010
שלום
לאחרונה ביקרתי אצל רופא שיניים במהלך הבדיקה ראה על הלחי הפנימית נגע לבן בולט -כפי הנראה כבר מזה זמן על גב החניכים .
אני לא שמתי לב לנגע הזה למרות שביקרתי מס' פעמים אצל רופא שיניים לאחרונה ואף אחד לא שם לב לנגע הזה.
הרופא הפנה אותי לביצוע ביופסה ובדיקה פתולוגית של הנגע בהקדם.
האם אני אמורה לדאוג שמשהוא לא בסדר?
מה יכול להיות?
ממה אני אמורה להיות מודאגת.
קבעתי תור למרפאות חץ בתל-השומר אך מאחר ותור רחוק אשמח לקבל מעט מידע למה לצפות.
תודה
ג'ינה
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר נגע לבן
ד``ר דניאל ניצן28/01/2010שלום
נגעים לבנים בלחי הם נפוצים ולרוב חסרי משמעות מבחינה פתולוגית. כדי לדעת בוודאות, צריך בדיקה מיקרוסקופית, דהיינו ביופסיה.
בריאות
דניאל ניצן* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שלפוחיות על הלשוןשרית26/01/2010
שלום
אני בת 33 לא מעשנת
מדי כמה זמן יוצאות לי שלפוחיות על החלק התחתון של הלשון ולפעמים גם בלחי הפנימית שבפה
(מקווה שהסברתי טוב את המיקומים) השלפוחיות כואבות אך נעלמות בד"כ תוך כמה שעות
או אחרי יום, לפני כשנה הגעתי עם שלפוחית מתחת ללשון לרופא המשפחה והוא אמר כי השלפוחיות יוצאות כשיש חוסר ויטמין B. (לא נראה לי),
1 - אולי אתה מכיר את התופעה והסיבה לשלפוחיות?
2 - הואיל וסבי נפטר מסרטן הפה, הייתי מבקשת לבדוק איתך היכן ניתן לבצע בדיקה לגילוי מוקדם של סרטן הפה?
תודה
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר שלפוחיות על הלשון
ד``ר יזהר שוחט26/01/2010לא מוכר לי תיאור של שלפוחיות המופיעות ונעלמות תוך מס' שעות. אני ממליץ שתבדקי ע"י מומחה לרפואת הפה בעת הופעתן.
בדיקה לאיתור סרטן הפה ניתן לבצע אצל כירורג פה ולסת או אצל מומחה ברפואת הפה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהשלפוחיות על הלשון - תור לרופא
שרית27/01/2010קצת בעייתי לקבוע תור כשאני לא יודעת מראש מתי זה יופיע
ובייחוד כשזה נעלם לפעמים אחרי מס' שעות או במקסימום יום אחרי
אני לא מכירה רופא שמקבל מעכשיו לעכשיו וזו הבעיה המרכזית בלבדוק את השלפוחית
שצצה לה פתאום
תודה בכל מקרה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- לסתיוסי26/01/2010
שלום אני בן 26. יש לי קליקים בלסת כנראה מגיל 15 בערך , יכול להיות בגלל שיצאו לי 2 שיני בינה עליונות ? אחת מהן מפריע לי לסגירה של השיניים ומזיזה את הלסת , זה יכול להיות? בעקבות זה יש לי אסימטריה קלה בלסת. חוץ מזה הבחנתי שעצם של לסת בצד שמאל(של הקליקים) היא שפיצית לעומת צד ימין העצם עגולה יותר. יש לציין בגיל כיתה ב' נפלתי על השיניים הקדמיות ונשברו שן או שתיים.
אז מה גרם לאסימטריה , השן בינה או הנפילה?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר לסת
ד``ר יזהר שוחט26/01/2010שיני הבינה אינן גורמות לא-סימטריה. יש צורך בבדיקת קלינית ובצילומים על מנת להערך האם קיימת א-סימטריה ומה מקורה. אנא גש לבדיקת כירורג פה ולסת.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- נעילת לסתותנעמה25/01/2010
שלום,
קמתי בבוקר כאשר הלסת בצד שמאל שלי נעולה ז"א בכל פעם שאני רוצה לפהק או לפתוח את הפה כדי לאכול, כשאני פותחת את הפה נשמע קליק חזק ויש לך כאב חד בצד שמאל, זו לא הפעם הראשונה שזה קורה אך בד"כ זה משתחרר אחרי כמה רגעים ואילו כעת זה ממש תקוע כבר כמה ימים, לשאלתי, מה ניתן לעשות כדי לשחרר או למי לפנות
תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר נעילת לסתות
ד``ר יזהר שוחט26/01/2010אנא פני לבדיקת כירורג פה ולסת
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- בעיה לאחר עקירהדן25/01/2010
שלום רב.
לפני כ -6 ימים,עקרתי שן בינה בעקירה רגילה .
(שן הבינה בצד שמאל למעלה)
כאשר שטפתי את הפה נוצר מצב שיצאו לי מים דרך אותו נחיר באותו צד של העקירה,
וכאשר אני ממלא אוויר בפה אני מרגיש משהו מוזר.
א)האם כך צריך להיות?
ב)במידה ולא..האם זה ניתן לטיפול?
ג)במידה ויש טיפול....אשמח לדעת האם זה כואב.
נא טיפולכם ועזרתכם הדחופה מה עליי לעשות.
תודה דן
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר עקירה
ד``ר דניאל ניצן25/01/2010שלום דן
כנראה שנוצר פתח בין הסינוס לפה, עקב מיקום שן הבינה שנעקרה. זה קורה לעיתים.
אנא פנה לרופא שטיפל בך, והוא יסביר מה לעשות.
בריאות
דניאל ניצן* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהבעיה לאחר עקירה
דן26/01/2010תודה רבה על תשובתך המהירה...
לפני כמספר דקות
חזרתי מן הרופא ,
הוא טען שאין לי כלום
לא עשה לי צילום ,
בדק ידני
ואחת הבדיקות היו
לסגור את שני הנחירים
וביקש שאוציא אויר,
מעבר לכך
ביקש שאקח אנטיביוטיקה ל - 5 ימים.
האמת -
שאני מאתמול בלילה
הרגשתי שיפור.
הבעיה שאיני יודע מה לעשות..
הרופא טוען
שהכל בסדר...
האם להמתין
או שלגשת לבדיקה נוספת?
ודבר נוסף ,
כמו שציינתי
כאשר אני סוגר את הפה
ומנפח בצורת בלון בצד העקירה
אני שומע רעש מוזר ,
והרופא טוען
שאינו שומע כלום.
סליחה אם שיגעתי
:)
אשמח לתשובה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- נפיחותסיון23/01/2010
לפני 4 שבועות הייתי בדיקור סיני, בו אני מטופלת מזה שנה. המטפל הניח לראשונה מחט במקום שטרם "נדקר" -נקודה מאחורי האוזן המחברת בין האוזן לקו העליון של הלסת. הוא עשה זאת בשני הצדדים, אך רק בצד ימין חשתי כאב. יש לציין כי בצד זה עברתי בהצלחה לפני כשנה עקירת שין בינה כירורגית. לאחר הטיפול חשתי כאבים בלעיסה, הלחי התנפחה. לאחר מספר שעות חלף הכאב, והנפיחות ירדה לחלוטין לאחר 3 ימים. האיזור נשאר רגיש, אך לא חשתי כאבים בלעיסה או כאבים באיזור. לפני כיומיים, קיבלתי מכה קלה בלחי, באיזור שבו הייתה נפיחות בפעם הקודמת. לא חשתי כאב, אך אתמול התעוררתי כאשר לחי ימין נפוחה. הייתה תחושה של מכה יבשה יבשה. היום הכאב חלף, אך עדיין יש נפיחות שאינה משתפרת. אני לא יודעת מה הכתובת הנכונה להתייעצות והאם האירועים קשורים אחד לשני. אני חוששת מהנפיחות שכן אין שום שיפור מזה יומיים.
אודה על תשובתכם
סיון* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר נפיחות
ד``ר דניאל ניצן25/01/2010שלום סיון
קשה לדעת מה הבעיה, מהתיאור שלך.
אנא פני לרופא שיניים המטפל בך, ובמידת הצורך הוא יפנה אותך לכתובת הנכונה.
בריאות
דניאל ניצן* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- עקירת שן בינה תחתונה כלואהאני22/01/2010
ערב טוב,
מזה כשבועיים אני חשה בכאבים (בינוניים) באיזור הלסת, הלחי ואיזור עין בצד ימין שאפילו הקרינו לעפעף עין ימין וגרמו ל"טיקים" בעין. בגלל שלא ידעתי מה הסיבה לכאב, פניתי דבר ראשון לרופא משפחה שמצא שיש לי קשירת לימפה באותוהצד, רופא אאג ששלח אותי לצילום רנטגן ורופא עיניים שאמר שהכל תקין וה"טיקים" נובעים מלחץ נפשי. רק אתמול פניתי לרופא השיניים שאמר שיש לי שן בינה תחתונה כלואה וצריך לבצע עקירה כירורגית.
אני מאוד מפוחדת וממה שיצא לי לקרוא באינטרנט, הבנתי שיש סיכון לעצב.. האם זה באמת הליך עם סיכון גבוה? יכול להיות שהשן היא זו שגרמה לכאבים בכל האיזור? מה הזמן ההחלמה הממוצע? (אני סטודנטית וכרגע התחילו המבחנים אז אני לא יכולה להרשות לעצמי לאבד ימי למידה רבים..)
אם תוכל להמליץ לי על כירורג פה ולסת עדין וסבלני באיזור חיפה, אודה לך מאוד.
שבת שלום!* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר עקירת שן בינה
ד``ר דניאל ניצן25/01/2010שלום אני
רמת הסיכון היא לפי מיקום ומנח השן בלסת. התיעצי עם כירורג פה ולסת לגבי המקרה הספציפי שלך.
רשימת המומחים ניתן לראות באתר של ההסתדרות לרפואת שיניים.
בריאות
דניאל ניצן* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- עקירת 2 שיני בינהיהודית22/01/2010
הי,
עברתי עקירה של שני שיני בינה מצד ימין (עליונה ותחתונה) כשהתחתונה הייתה כלואה והיתה מתחתיה ציסטה. מאז (3 ימים) אני נפוחה מאוד ולוקחת אנטיביוטיקה- אוגמנטין875 . שעשתה לי בחילה בלילה ופתאום היום גם הופיע פריחה על הפנים..
מה עלי לעשות? האם להפסיק את האנטיביוטיקה?
אין לי דרך להתייעץ עם הרופא שיניים שלי בשל הסופ"ש..
תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר עקירת 2 שיני בינה
ד``ר יזהר שוחט22/01/2010במידה והופיעה פריחה יש להפסיק את הטיפול האנטיביוטי ולהבדק ע"י הרופא המטפל או בע"ר על מנת להחליט האם יש צורך בהמשך טיפול אנטיביוטי
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שאלה לגבי טיפול בסרטן הפהאיציק20/01/2010
שלום,אדם שקרוב אלי חולה בסרטן הפה,באזור החך וכרגע הוא מחכה להחלטת הוועדה של בית החולים לגבי דרך טיפולו.לפי מה שהרופא אמר אז הטיפול יהיה הקרנתי{ולא ניתוח כפי שנראה בהתחלה}ורציתי לדעת האם אפשר להסיק מהבחירה בטיפול הקרנתי לגבי מצב הגידול,הסיכוי לעבור תמחלה
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר סרטן
ד``ר דניאל ניצן20/01/2010שלום
לא ניתן להסיק מהטיפול על המחלה.
תשאלו את הרופא המטפל לגבי סוג הגידול, עד כמה הוא אלים, האם הוא שולח גרורות, ואם כן באיזה הסתברות, וכו'.
בריאות
דניאל ניצן* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- עקירה של שן טוחנת תחתונה בצד שמאלד``ר דניאל ניצן18/01/2010
תוכן ההודעה:
שלום רב, עברתי היום עקירה של שן טוחנת תחתונה בצד שמאל (השן הזו עברה טיפול שורש לפני יותר מ-20 שנה ולא שמו לי עליה כתר), אובחן סדק בשן ובצילום ראו שיש דלקת חמורה מתחת לשן (הרופא שיניים הגדיר את הדלקת כציסטה חמורה), הסימפטומים היו קשים מאוד, כאבים מאוד חזקים שהקרינו לי לאוזן שמאל, למפרק הלסת, בלוטות הלימפה בצד הזה התנפחו והם כואבות לי.לאחר שהרופא שיניים עקר לי את השן הוא הראה לי את השן ובאמת ראיתי שמהשורש שלה יוצאת ציסטה שבאמת נראתה די גדולה (כמעט כמו גודל השן).
כרגע אני מרגישה די טוב אחרי העקירה, הדימום פחת וכבר נוצר קריש דם במקום העקירה. אך השאלה שלי היא - האם יש צורך לבדוק את הציסטה הזו בדיקה פתולוגית? יש מצבים שזה מעיד על בעיה חמורה בפה? השן נמצאת אצלי בקופסא קטנה אז אם יש צורך לבדוק אותה אולי זה לא מאוחר מידי....
אני רוצה לציין שכבר כמה זמן שאני מרגישה שיש לי כאבים באזור הלסת שמקרינים לי לעצמות הפנים ולרקות, האם יש צורך לפנות לרופא שאינו רופא שיניים רגיל?
תודה!
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר ציסטה
ד``ר דניאל ניצן20/01/2010שלום
אנא התיעצי עם רופא השיניים שלך לגבי הצורך בבדיקה פתולוגית.
רוב הציסטות הצמודות לשיניים הן מסוג פשוט ואינן מצריכות בדיקה פתולוגית.
בריאות
דניאל ניצן* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- פצעים בפההגר18/01/2010
שתי שאלות לי- 1. האם יתכן שנדבקתי מבני בפצעים בפה?
2. הם מציקים לי במיוחד בשעות הערב כאשר בבוקר יש רגיעה די משמעותית. מה הסיבה לכך?
תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר פצעים
ד``ר דניאל ניצן20/01/2010שלום
אנא גשי לבדיקה של כירורג פה ולסת לגבי סוג הפצעים.
בריאות
דניאל ניצן* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- כאבי לסתפוצי17/01/2010
שלום
אני בן 28 ,סובל כשבוע מכאב בצד אחד של הלסת.
נבדקתי ע"י א.א.ג ורופא פה ולסת והכל נראה תקין לדבריהם ,
הרופא פה ולסת הציע סד נגד חריקות שיניים !
יש לי כאבים בזמן האכילה !
הציע חימום ע"י כרית להפגת הכאב ,
יש עוד אפשרות להקלת הכאב
תודה מראש* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר כאב
ד``ר דניאל ניצן20/01/2010שלום
אם הכאבים הם ממקור פרקי הלסת ושרירי הלעיסה, כפי שזה נשמע מהתיאור שלך, ניתן להשתמש בכדורים כגון ETOPAN . אנא התיעץ עם הרופא המטפל.
בריאות
דניאל ניצן* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- כאבים בלסת לאחר עקירת טוחנתשרון17/01/2010
שלום רב
לפני כשלושה שבועות נאלצתי לעבור עקירה של טוחנת מס 27 לאחר שאובחן סדק בשן. לאחר העקירה נאמר לי שהדלקת היתה אגרסיבית ופגעה בעצם ואף יש סיכוי שיהיה דימום מהאף. למזלי העקירה עברה בסדר ותוך יומיים נעלם הכאב. לאחר כשבועיים חזר הכאב כאילו השן עדיין נמצאת במקום. כירורג פה ולסת לא איבחן בעיה אבל הכאב אינו מרפה. אודה לעצתך איך להמשיך ולטפל או להיתמך על ידי משככי כאבים זמן נוסף? האם יכוה להיות רגרסיה אחרי שבועיים?
תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר כאב
ד``ר דניאל ניצן20/01/2010שלום שרון
ללא צילומים ובדיקה קלינית, אני לא יכול לעזור.
ממליץ יעוץ אצל הרופא המטפל.
בריאות
דניאל ניצן* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- לבן על הלשוןדוד ישראל15/01/2010
שלום
זה זמן רב שיש לי לבן על הלשון שגורם לי לתחוחשת יובש כזאת.
טופלתי במרפאת פה ולסת באשקלון וקיבלתי כדורי מציצה לשלושה שבועות.
5 כדורים ביום ( איני זוכר את שמם ) אך שתיתי לפחות 4 ביום בגלל הקושי לזכור .
לאחר מכן ( כלומר לפני כחודש וחצי )חשבתי שהתופעה חלפה, אך לאחרונה ישלי שוב
תופעות אילו .
בפירוט : לשון לבנה ותחושת יובש גם בחיך ,יתכן גם ריח מהפה כאשר אני לפני אוכל
הדבר מאד מפריע לי .
מה עלי לעשות ?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר לשון
ד``ר דניאל ניצן17/01/2010שלום
אנא גש למומחה לרפואת הפה.
רשימת המומחים ניתן למצוא באתר ההסתדרות לרפואת שיניים
בריאות
דניאל ניצן* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
ערוץ הבריאות
האם אתם היפוכונדרים?
.jpg)
.jpg)
.jpg)




.jpg)
.jpg)




