מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
- כריתת ציסטה מעל השןגילה16/12/2009
שלום,
כרתו לי ציסטה מעל לשן שפרצה לסינוס המקסילרי השמאלי, בנוסף עקרו לי את השן שמתחתיה.
ברצוני לדעת אילו פעולות, טבעיות או לא, אני יכולה לעשות בכדי לבנות מחדש את העצם או הרירית המפרידה בכדי שלא אצטרך לעבור הליך כירורגי נוסף.
תודה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר כריתת ציסטה מעל השן
ד``ר יזהר שוחט16/12/2009אין באפשרותך לעשות דבר בשלב הראשוני שלאחר בניתוח אלא לתת למקום להחלים ובשלב שני לאחר 3-6 חודשים יש לבצע הערכת מצב לדגי העצם הנותרת ולבצע השתלת עצם במידה ומתוכנן ביצוע שתלים במקום.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שרידי שן לאחר עקירת שן בינהיורם15/12/2009
לפני כ 3,5 שבועות עברתי עקירה של של בינה שעברה טיפול שורש לפני הרבה שנים נשחקה "ושקעה " בחניכיים והיה צורך לעוקרה כאמור. הכאבים התפוגגו לאחר כ-10 ימים ולפתע, לאחר כשבוע של "שקט", חזרו כאבים באזור העקירה. הרופא שלי הסביר , כי מדובר כנראה ברסיס של שן שנשאר בתום העקירה ואכן בתחושה עם הלשון הרגשתי כאילו היא מחליקה על זיז קשיח. הוא נגע במקום במטוש לצורך הרחקת הרסיס הזה אך היום, יומיים לאחר מכן, אני שב וחש בקצה הלשון כשאני חש את אזור העיקרה במעין רסיס., והחניכיים בנקודה הזו מאוד כואבים לי. האם צריך לפתוח את החניכיים ולהרחיק הכל? האם צריך לצלם אותם בכדי לחדד היקף הבעיה? האם הדבר יסתדר מאליו והגוף "דוחף" רסיסים כ אלה "לבד" החוצה והכל יסתדר? מה עמדתכם המקצועית לגבי המתואר כאן?
בתודה יורם* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר שארית שן
ד``ר דניאל ניצן16/12/2009שלום
צריך לבדוק אותך קלינית ורק אחר כל ניתן להחליט על דרך הטיפול, אם בכלל.
בריאות
דניאל ניצן* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- עקירותדליה14/12/2009
האם עקירות בלסת עליונה יכולות לגרום לדלקת קרום המוח במידה והזיהום מתפשט? אם כן אפשר לקבל הסבר מפורט? יש התחלה של זנהום בסינוסים ולכן הרופא רוצה לעקור אבל אמר שיתכן לאחר העקירה יהיה זיהום.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר עקירות
ד``ר יזהר שוחט16/12/2009סבירות אפסית לתופעה שכזו. יתכן שהרופא התכוון לזיהום במקום העקירה. אנא פנה לבדיקת מומחה בכירורגיה.
בריאות* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- כאבים בלסת העליונהיובל13/12/2009
שלום רב,
אני בן 18, ולפני כ3 שבועות התחילו להופיע לי כאבים בלסת השמאלית העליונה. במהלך היום הכאבים לא מפריעים לי לתפקד ולא מורגשים יותר מדי (למעט לפעמים "התפשטות" לאיזור האוזן), אבל אם אני מזיז את הלסת בזווית מסויימת (מן אלכסון ימינה-למטה) או לוחץ את הניבים אחת על השניה, אני מרגיש את הכאב דיי חזק, ובנוסף, באם אני מתעורר באמצע הלילה האיזור ממש כואב (אך בבוקר הכאב נעלם אלא אם כן אני עושה את הנ"ל). הכאב כאמור נמשך כבר כשלושה שבועות. מה יכולה להיות הבעיה?
תודה!* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר כאבים בלסת העליונה
ד``ר יזהר שוחט13/12/2009יתכן שמקור הבעיה הוא מפרק הלסת אולם יש צורך בבדיקה ע"י רופא השיניים שלך על מנת לאתר את מקור הכאב ולטפל בו
בריאות* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- קושי בפתיחת הפהריבה12/12/2009
שלום רב,
בני בן 20 סובל מזה מספר שנים בקושי בפתיחת הפה. פנינו לרופא שנתן לו סד לילה ואמר שהוא נועל בלילה את המפרקים ושוחק שיניים. עם הסד חלה הטבה אולם עדיין אינו יכול לפתוח את הפה כבעבר. הרופא אמר שיכול להיות שדיסק שנמצא באזור הפתיחה בלסת זז הצידה ולא מאפשר פתיחה ומנגד המליץ לו לבצע תרגילים ולנסות באופן עצמאי לאלץ את הפה להפתח או לחילופין לקחת כדורי הרגעה בלילה (וובן) על מנת להרגיע את השרירים ובכך למנוע נעילת מפרקים.
שאלותי:
1.) מה יכולות להיות הסיבות לבעיה שכזאת הנמשכת כשנתיים? האם זה מתח שרירים? תזוזה של הדיסק? ואם תזוזה של הדיסק מאמץ לפתוח לא יכול לשבור את הדיסק?
2.) איזה מרפאות או רופאים מומלצים במיוחד לטפל בעניין?
3.) האם חייבים לעשות CT או שאפשר לבצע רק צילום רנטגן או MRI כדי לדעת מה המקור הבעיה? הוא עבר לפני 8 שנים מספר בדיקות CT עקב בעיה רפואית אחרת ואני חוששת מהקרינה..
4.) תוך כמה זמן לוקח בד"כ לטפל בבעיה שכזו והאם אפשר לטפל בבעיה ב- 100%?
הוא חייל כך שאם ישנה מרפאה צבאית טובה זה יהיה מצויין. אם ישנו רופא מומחה ומומלץ, אשמח לקחת אותו באופן פרטי.
בברכה,
ריבה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר פרקי הלסת
ד``ר דניאל ניצן12/12/2009שלום ריבה
יש מרפאה לפרקי הלסת בתל השומר, שמקבלת גם חיילים.
בבדיקה הראשונית בדרך כלל מספיק צילום פנורמי, אך ייתכן שתתבקשו לבצע צילומים נוספים כגון CT בהמשך הבירור.
בריאות
דניאל ניצן
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- פריקת לסת לילדהגיא08/12/2009
שלום,
בתי בת השמונה וחצי פרקה הערב את הלסת לאחר פתיחה ממושכת בעת שצחצחתי את שיניה. הגענו לבי"ח שיבא ושם שיחררו את הנעילה במחלקת פה ולסת והמליצו על בדיקה .
1. הילדה סבלה מקנאקים בעיקר בטיפולי שיניים ובפתיחה גדולה של הפה
2. אשתי ואני פרקנו בעבר (בשנות העשרים לחיינו) את הלסת האם ישנו קשר?
3.הבנו שהמקרה נדיר אצל ילדים הם זה נכון?
4. האם יש רופא מומחה בתחום הילדים שאפשר לפנות אליו?
5. מהו אופן הטיפול המקובל והאם יתכן שידרש ניתוח?
נשמח אם תשיבו בהקדם
תודה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר פרקי הלסת
ד``ר דניאל ניצן09/12/2009שלום גיא
אנא פנה למרפאה לפרקי הלסת, בבית חולים תל השומר, או בהדסה ירושלים.
בברכה
ד"ר דניאל ניצן* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- עקירה כירוגיתשלומית08/12/2009
בקרוב אעבור עקירה כירוגית של שן תחתונה. האם סובלים תוך כדי העקירה למרות ההרדמה?
תודה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר עקירה
ד``ר דניאל ניצן09/12/2009שלום שלומית
לא צריך להיות כאב כלל בזמן הטיפול, המקום צריך להיות רדום.
בהצלחה
דניאל ניצן* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- כאבים בלסת עליונה( רון)רון08/12/2009
לפני שלוש שנים נפלתי מאופניים על הראש והתחילו לי קליקים בצד שמאל אחרי שנה הפה שלי לא ניפתח עד הסוף אז הלכתי לרופא פה ולסת אמרו לי לעשות תרגילים בפה וזהו אחרי שנה נוספת זה לא פסק אז הלכתי שוב נתנו לי אטופן ושוב לעשות את התרגילים גם זה לא עזר לפני יומים פתחתי את הפה שמעתי קליק ומאז כל פעם שאני פותח את הפה אני מרגיש כאב בינוני בלסת העליונה
רון.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר פרקי הלסת
ד``ר דניאל ניצן09/12/2009שלום רון
אנא פנה למרפאה לפרקי הלסת, בבית חולים תל השומר, או בהדסה ירושלים.
בברכה
ד"ר דניאל ניצן* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- עקירת שיניי בינה ופגיעה בסינוסיםsr07/12/2009
שלום,
אני בת 22. כל שיני הבינה שלי היו כלואות וללא שורשים. לפני כ3 חודשים עקרתי את שתי שיני הבינה התחתונות(כל אחת בנפרד), על מנת למנוע סיבוכים האפשריים בעתיד-של פגיעת השורש שיצמח בעצב וכו'.. הרופא אמר לי שהוא ממליץ לי לעקור גם את השיניים העליונות וציין שסיבוכים עתידיים אפריים במידה ולא אעקור אותן, הם פגיעה של השורש בסינוסים. בעוד חודשיים אני אמורה לעקור את שתי השיניים העליונות. שאלתי היא:
א. מה הסיכון במידה והשורש או השן פוגעים בסינוסים?האם תהליך העקירה במצב כזה הוא מסוכן?מהו הסיכון?
ב.האם יש סכנה בעקירת שתי השיניים בבת אחת?(זה מה שהרופא שלי רוצה לעשות)
תודה רבה!* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר שו בינה
ד``ר דניאל ניצן07/12/2009שלום
1. אין בעיה לעקור שתי שיני בינה בפגישה אחת
2. הסיכון בעקירת שן בינה עליונה הסמוכה לסינוס , הוא דחיקת השן לחלל הסינוס. רמת הסיכון היא לפי צורת השן ומיקומה.
בריאות
ד"ר דניאל ניצן* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהמהי הפגיעה אם יש חדירה לחלל הסינוס?
sr09/12/2009* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהסינוס
ד``ר דניאל ניצן09/12/2009שלום
במקרים מסוימים, יש צורך להוציא את השן מהסינוס, בניתוח נפרד
בריאות
דניאל ניצן* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- אפיזודות של כאבים בבבסיס הסנטרד``ר דניאל ניצן05/12/2009
שלום,
אני בת 59, לוקחת רק הורמונים. לחץ דם בינוני, עושה הליכות כ 4 פעמים בשבוע.
אתמול היו לי כ 3 אפיזודות של כאבים בבבסיס הסנטר בהפרשים של כמה שעות למשך מספר דקות בכל פעם. הכאב היה בינוני.
בפורום קרדיולוגיה הומלץ לי לפנות לקרדיולוג. עד לקביעת התור ולאיבחון האם יש קשר לבעיה לבבית אשמח לשמוע אופציות נוספות שאינן קשורות בלב.
האם ייתכנו בעיות פה ולסת הגורמות לכאבים בסנטר?
בברכה ושבת שלום
יהודית* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר כאב
ד``ר דניאל ניצן06/12/2009שלום יהודית
לא ניתן לתת לך אבחנה בלי בדיקה קלינית ורנטגנית מלאה
בריאות
דניאל ניצן* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהכאב בסנטר
יהודית07/12/2009תודה.
איזו בדיקה רנטגנית ולמי עלי לפנות ? עלי לציין שהכאב לא חזר על עצמו
מאז יום חמישי.
בברכה
יהודית* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהכאב
ד``ר דניאל ניצן07/12/2009שלום
צילום פנורמי עדכני ובדיקה של כירורג פה ולסת
בריאות
דניאל ניצן* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- עקירה + הרמת סינוסלורין04/12/2009
אני בת 27, לפני 4 שנים עשו לי איפול שורש ומבנה וכתר, לפני שבועיים התפתחה לי דלקת במקום ולאחר צילום הורידו לי את הכתר ( שהיה חלק מגשר ) ונאמר לי כי לא ניתן לעשות חידוש טיפול שורש ועליי להתייעץ עם כירורג פה ולסת כי ישנה סבירות שאזדקק להשתלת עצם או הרמת סינוס .
במרפאת השיניים בה אני מטופלת יש כירורג שמגיע אחת לחודש , רציתי לבדוק האם אוכל לעשות את כל התהליך הזה בבית חולים ואיך אוכל לבצע זאת ?
תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר הרמת סינוס
ד``ר דניאל ניצן04/12/2009שלום לורין
יש בתי חולים, כגון איכילוב ובילינסון, שיש בהם מרפאות לכירורגיית הפה והלסתות, המבצעים טיפולים כאלו. פני לאחת מהמרפאות, וקיבעי תור לבדיקה.
בהצלחה
דניאל ניצן* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירההתייעצות
לורין05/12/2009ד"ר ניצן , תודה רבה על ההתייחסות. אשמח לקבל ממך את היתרונות והחסרונות של ביצוע הפרוצדורה ( עקירה + השתלת עצם + הרמת סינוס + שתל ) דרך מרפאה פרטית/ בית חולים. היות ואני מתעתדת להשקיע את מיטב כספי בפרוצדורה אני רוצה לוודא שאני מבצעת תחת ידי הגורם הנכון. אני מגיל קטן מטופלת אצל רופא שיניים ואני פצייניטית מאוד נוחה ורגועה אבל הפרוצדורה הזאת מצליחה להפר את שלוותי ולהפחיד אותי. היות והשן הזאת היוותה חלק מגשר אני איאלץ לעבור את אותה הפרוצדורה בשן הסמוכה ולכן אני רוצה להיות בטוחה אצל מי אני מבצעת אותה. אשמח לקבל ממך המלצה מה עליי לעשות ? תודה . לורין.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירההרמת סינוס
ד``ר דניאל ניצן09/12/2009שלום
ההבדל הוא שבבית חולים אין לך מושג ושליטה על מי ינתח אותך, ובמרפאה פרטית את יודעת מי ינתח.
בהצלחה
דניאל ניצן* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שן בינה ואסימטריהיוסי03/12/2009
שלום יש לי 2 שיני בינה עליונות אחת בצד ימין מתנגשת בסגירת הפה ובצד שמאל הבינה לא נוגעת בשיניים התחתונות, האם זה גורם לאסימטריה בפנים הבאה לידי ביטוי בצד ימין מלא וחזק לעומת צד שמאל שקוע וחלש?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר שן בינה ואסימטריה
ד``ר יזהר שוחט04/12/2009יש צורך בבדיקה קלינית על מנת לתת תשובה מהימנה.
אנא גש לרופא השיניים המטפל* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- צילוםאני03/12/2009
דלום
אני שבועיים אחרי ניתוח אורטוגנטי , שכלל הזזת סנטר. עשיתי צילום פנורמי היום. בצילום לא רואים כלל מרחק בין הלסתות , אך כן רואים מרחק בסנטר (אני מתכוונת לחלל בתוך העצצם שטרם התאחתה) . האם יתכן שבלסת זה כבר התאחה? או שזה קשור לצילום פנורמי? באיזה צילום כן ניתן לאות את החלל שבלסת ? צפלומטרי ?
תוה מראש על התשובה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר צילום
ד``ר יזהר שוחט04/12/2009כדי לראות את השינוי במנח הלסתות יש לבצע צפלומטרי. איחוי העצם נראה בצילום כ 3 חודשים אחרי הניתוח.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- עקירת שן בינה כלואהענבר02/12/2009
היי ,אני בת 21 וכרגע עוברת טיפול אורטודנטי ובצילומי פנורמי התגלתה אצלי שן בינה כלואה ש"יושבת " על עצב ,הוחלט במיון פה ולסת לעקור אותה ..עקרתי בחיי שן בינה אך אני חוששת מעקירה זו משום שהשן ממוקמת על העצב ..רציתי לדעת מה הסיכונים בעקירה כזו והאם כדאי לעקור אותה בכל זאת ..
אשמח אם תענו לי
תודה .* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר שו בינה
ד``ר דניאל ניצן02/12/2009שלום ענבר
1. הסיכון העיקרי בעקירת שן בינה תחתונה היא פגיעה בעצב שנמצא לידה. הסיכוי לכך קטן מאוד. המשמעות של פגיעה בעצב היא חסר תחושתי בחצי השפה התחתונה בצד של שן הבינה
2. אם צריך לעקור-עוקרים. אם לא צריך - לא עוקרים.
בריאות
דניאל ניצן* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- לאחר השתלת ממברנהאייק01/12/2009
לאחר השתלת ממברנה, הוחלט לחכות ולאחר כחצי שנה היתה השתלת חומר למילוי וחידוש עצם.
מאז עברה כשנה נוספת.. אני חושש שהיתה נסיגה מהעצם, האם זה הגיוני?
לאחר המתנה ארוכה מידי של אי הכנסת השתל, למרות שכבר לפני חודשים רבים היתה צריכה להיות,
אולי זה גורם לנסיגה?
תודה על התגובה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר לאחר השתלת ממברנה
ד``ר יזהר שוחט01/12/2009לא ברור מתוכן השאלה האם הושתלה גם עצם או תחליף עצם. מומלץ שלא לחכות יותר משנה מאז ביצוע תוספת העצם על מנת שלא להגדיל את הסיכון לספיגתה
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
ערוץ הבריאות
האם אורח חייכם בריא?
.jpg)
.jpg)
.jpg)





.jpg)




