מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
מנהל הפורום

- המשךסשה12/10/2007
שלום ותודה על התשובה המהירה. את ענית לי שיש לי אקנה עקשני זה יכול להיות שלקחתי מנה נמוכה מאוד של רואקוטן 10 מ"ג יכול להיות שזה לא הספיק אבל כבר מאוחר להגיד כי אני לפני חודשיים כבר סיימתי לקחת לקחתי 4 פעמים בשבוע 10 מ"ג רופא אמר שזה מינון מאוד נמוך והציע לי עוד פעם להתחיל לקחת אבל אני לא יכולה כבר אני נפשית כבר לא מסוגלת. מה שאני רוצה להגיד שעשיתי אולטרסאונד לפני חודשיים אצל רופא נשים שאמר שהכל תקין. השאלה שלי האם אני יכולה לעשות טיפול פוטודינמי? אני מאוד שבורה בגלל שזה מאוד מפריע לי מבחינת שלא יכולה לתפקד לעומת שמצב לא ממש חמור האם טיפול פוטודינמי משפיע כמו רואקוטן ?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר 
אקנה שלא הגיב לרואקוטן
ד''ר סמדר שרייבר12/10/2007בשביל לעשות טיפול פוטודינמי בצורה בטוחה צריך לחכות לפחות 4 חודשים לאחר סיום רואקטון. 2 כבר עבר ונשארו עוד חודשיים. הטיפול יכול להצליח גם כאשר רואקוטן נכשל.
יופי ש US שחלות תקין. כדאי שתבצעי גם בירור הורמונים אצל רופא אנדוקרינולוג בגלל שהאקנה שלך לא הגיב לטיפולים 'כבדים'. זה לא דחוף, אבל אם יש בעיה חשוב לטפל בה כדי שאקנה לא יחזור.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- בשורה לסבוריאה - שמפו הד-אנד-שולדרסיוני12/10/2007
העניין בדוק על עצמי עם תוצאות מוכחות ובדוקות. סבוריאה בצידי האף נעלמה כליל לאחר 3 ימים. מורחים קצת מה"הד אנד שולדרס" על המקום הבעייתי, משפשפים קלות ומשאירים משהו כמו 20 שניות ושוטפים. כך כל יום. העסק לא חוזר כל עוד מקפידים כל יום לנקות עם השמפו. אחרי המקלחת לשים קצת ג'ל אלוורה של ד"ר פישר לאחרי השיזוף, כקרם לחות. בהצלחה
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר 
איפה פה השאלה???
ד''ר סמדר שרייבר12/10/2007* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- הסרת נקודת חן מאיבר המיןעידו11/10/2007
שלום
אני בן 26, נבדקתי אצל רופא עור והוא רשם לי הפניה לפלסטיקאי עם המלצה להסרת 2 נקודות חן בבסיס איבר המין.
בעבר, עברתי הסרות רבות של נקודות חן ולא חששתי מהניתוחים כלל, אך מניתוח זה אני מאוד חושש מעצם האזור שהן נמצאות.
שאלותיי:
1. האם יש סיכון שהניתוח יפגע לי באיבר המין?
2. קצת מביך... אבל מה קורה כשיש שם שינויי צבירה באזור? (אם את מבינה למה אני מתכוון...), לא מסוכן שהתפרים יפתחו? האם אין אזשהי המלצה לניתוח עדין יותר באזור זה מאשר ניתוח עם תפרים?
3. האם מלנומה קשור רק לחשיפה לשמש, או שיש גורמים אחרים שיכולים לפתח נקודת חן? כגון תזונה וכד'...
4. מה אומרת הסטטיסטיקה, אחת לכמה נגעים בערך שלוקחים לבדיקה מכלל האנשים מוצאים מלנומה?
סליחה על ריבוי השאלות אני פשוט מאוד מודאג
תודה מראש
אלעד* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר 
תשובה לעידן
ד''ר סמדר שרייבר12/10/2007הפורום הזה לא מתמקד בניתוחים פלסטיים אבל יש פורומים אחרים שכן.
מלנומה קשורה לחשיפה לשמש, אבל לא רק. יש גורמי סיכון נוספים כגון נטיה משפחתית, פציעה חוזרת של שומה.
ברוב המקרים שומה (נקודת חן) אינה ממאירה ואינה מסוכנת, אין כמעט בן אדם ללא שומות אבל רק בודדים חולים במלנומה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- לא ענית לי משום מה..אולי זה לארועי10/10/2007
הפורום המתאים?
היי,עברתי הסרת שיער באזור הכתפיים והעורף באפילציה,
ויש לי עכשיו סימנים כאלה אדומים קטנים ,שיוצרים הבדל מסויים משאר העור.
הטיפול הסתיים כבר לפני חודש,הוא הולך ומשתפר אבל ממש בקצב איטי,ואני בספק אם המצב יחזור לקדמותו,
האם יש משהו שאפשר לעשות על מנת להעביר את הכתמים האלו ביתר או מהירות או בכלל?
סוג של משחה או משהו בסגנון שאולי יחדש לי את מחזור הדם מתחת לאותה חלקת עור והעור שלי יחזור להיראות נורמלי?
ברצוני רק לציין שהכתמים הם מעין נקודות אדומות קטנות מתחת לשכבת העור העליונה,ובשל צבע העור הבהיר מאוד שלי הן דיי בולטות,זה כאילו יש לי שטף דם ממש נקודתי במקום בו הוצאה השיערה.
אילו פתרונות כן קיימים במידה והסימנים יישארו?
תודה ומקווה לתשובה,
רועי* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר 
באמת אפילציה לא בפורום הפוטודינמי
ד''ר סמדר שרייבר11/10/2007אבל באופן כללי הכי חשוב ומרכזי זה שתמנע מחשיפת האיזור הבעיתי לשמש לפחות עד שהסימנים יחלפו.תשתמש בקרם הגנה נגד שמש מקדם SPF 30 לפחות. כמובן עליך להמנע מאפילציה או טיפול אחר באיזור עד שיבריא.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- אקנה וראוקטןיובל 9209/10/2007
בני בן ה-15 סובל מאקנה די מפותח. מאחר ורצה לקחת ראוקוטן ביצע בדיקת תפקודי כבד ותוצאת ה-GGT הינה 25 המהווה סטיה מהנורמה, כאשר כל שאר הפרמטרים נורמטיביים. האם יוכל לקחת ראוקוטן?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר 
אקנה ורואקוטן
ד''ר סמדר שרייבר11/10/2007אמנם מדובר על סטיה זעירה מהנורמה אבל כאשר תפקודי כבד אינם תקינים לא רצוי להתחיל טיפול ברואקוטן.
כדאי לחזור על הבדיקה: אולי זאת היתה טעות מעבדה, או שהיתה מחלה וירלית קלה שגרמה לעליה זמנית שתחלוף.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- כתם לידהלילי09/10/2007
שלום רב
כיצד נוצר כתם לידה? ומאין המיתוס שכשאישה בהיריון מתאווה לדבר מאכל ומגרדת במקום כלשהו בגופה - או אז יצא לתינוק כתם לידה בצורה של המאכל בו חשקה ובמקום שבו גירדה...????
תודה
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר 
כתם לידה
ד''ר סמדר שרייבר09/10/2007כתם לידה נוצר מצבר של תאים בשם נבוציטים אשר מתפתחים בזמן העובר. למרות שתאים אלו אינם תאים של העור התקין במרבית המקרים ההפרעה אסתטית בלבד. (במיעוט מקרים יש שינויים חולניים בנגע ולכן רצוי מעקב).
לגבי המיתולוגיה אני לא מכירה אותה ולא יכולה להתיחס.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- חתיכת עור יבש באףמלי09/10/2007
היי רציתי לשאול האם אפשר להסיר עור יבש שבולט במיוחד כשאני שמה מייקנ אפ.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר 
עור יבש
ד''ר סמדר שרייבר09/10/2007עור יבש יכול להיות דברים רבים: יבלת, גידול שפיר, סתם רגישות מקומית, אלרגיה ועוד.
בודאי שאפשר להסיר אותו בשיטות שונות בהתאם לבעיה. כדאי שתבדקי ויוכלו להמליץ לך על טיפול.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שאלה לגבי טיפול פוטודינמיסשה08/10/2007
שלום אני מעוניינת לעשות טיפול פוטודינמי בעבר לקחתי רואקוטן עד חודש יוני ואחר כך רק 3 פעמים בשבוע כבר עברו חודשיים מאז לקחתי במינון הכי נמוך של 10 מ"ג אך האקנה לא עזב אותי יש לי בעיקר פצעונים קטנים סגורים פפולות האם טיפול יכול למנוע את זה אני גם לוקחת גלולות אך זה לא עוזר ועוד שאלה במקרה שאני עושה טיפול האם זה עוזר בטוח ? האם זה מעלים את פצעונים או שיש מקרים שזה בכלל לא עוזר והפצעים נשארים כמו שהיו? תודה רבה ואני מאוד מחכה לתשובה. אני מאוד רוצה לעשות את טיפול כי זה מפריע לי מאוד.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר 
תשובה לסשה
ד''ר סמדר שרייבר09/10/2007את מתארת מצב של אקנה עקשני במיוחד שלא מגיב לשילוב של רואקוטן וגלולות נגד אקנה. הטיפול שאת לוקחת הוא קיצוני ולכן די מפליא שאין שום תגובה. הכיון שהתחלת טיפול מומלץ שתסימי אותו ובמקביל שתלכי לאנדוקרינולוג/ית ותבצעי בירור של מצב הורמונלי.בנוסף תבצעי אצל רופאת נשים US של שחלות. זאת כדי לודא שלא פוספסה בעיה הורמונלית שצריך לטפל בה, או שחלות פוליציסטיות. אלו גורמים שעלולים לפעמים למנוע תגובה לטיפולים. כאשר תודאי שאלו תקינים (ברוב המקרים זה כך) ניתן להיות אופטימיים שטיפול פוטודינמי יצליח כפי שקורה ברוב המקרים.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- כתמים אדומיםענת08/10/2007
שלום
אתמול שאלתי שאלה ולהפתעתי הרבה נמחקתי ממאגר השאלות האם זה מכוון או שלא רוצים לתת פה תשובות........................
לשאלתי
אני לאחר גיל ההתבגרות אך לצערי עדיין יוצאים פה ושם פצעים. העור שלי בעייתי מכיוון שאפילו אם אינני נוגעת נשאר סימן אדום ולפעמים צלקת שטחית. (בעברי גם נחשפתי הרבה לשמש ויש פיגמנטציה בעור)
האם טיפול פוטודינמי יכול לעזור בטשטוש הכתם האדום וכן לכתמי פיגמנטציה?
האם ניתן למלות צלקות שטחיות ואיך נקראת השיטה או שעדיף קילוף במקרה של צלקות שטחיות?
האם מילוי עושים אצל קוסמטיקאית או אצל רופא עור וכמה זה עולה?
אני מאיזור חיפה האם יש באיזור מרפאה שמטפלת בטיפול פוטודימני?
האם יש משחות שיכולות להבהיר פגימנטציה וכן כתמים אדומים.
לתשובתך המהירה אודה.................* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר 
כתמים לאחר אקנה.
ד''ר סמדר שרייבר09/10/2007את מתארת מצב שאקנה עדיין פעיל.
בשלב זה אין תקוה לטפל רק בסימנים. מה שלא תעשי ימשיכו להופיע אקנה וכתמים חדשים.
ראשית צריך למגר את האקנה, ע"י טיפול פוטודינמי או טיפולים ידועים אחרים לפי מה שמתאים לך.
רק בשלב הבא תוכלי להפטר מהסימנים האדומים. רבים מהם יחלפו תוך מספר חודשים אחרי שהעור מבריא מאקנה, אינו דלקתי ומגורה ואז מתרפא מעצמו. במה שאולי ישאר אפשר יהיה לטפל בהתאם למצב אז. מוקדם לדון במה שלא ידוע עדיין.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- נקודות חןעדן.06/10/2007
שלום וחג שמח,
ראשית אני סובל מאקנה קלה,התחלתי להשתמש בMD פרמולישנס - דרמלוג'יקה שיש בה את החומצה הגליקולית וניקוי עמוק חד פעמי שהיית אצל קוסמטיקאית נראה לך שזה מספיק? הקוסמטיקאית שרכשתי את זה ממנה אמרה לי לבוא לניקוי שוב עוד כמה ימים השאלה עם זה בטוח וכדאי לעשות את זה? לא יהיו חורים? היא אמרה לי שהשחורים יוצרים לעצמם בית ואז נהיה חורים ועם אני אעשה ניקוי לא יהיו חורים כי השחורים לא יושבים בעור הרבה זמן.
2) נקודות חן ישל י נקוודת חן בעור הפנים והגוף,היתי אצל רופא עור והוא אמר שהם לא מסרטנות (לפני שנתים)אני מאוד רוצה להוריד אותם איך עושים את זאת יש דרך להסיר אותם ללא צלקות?
3)גילוח - בעקבות האקנה שיש לי שאני מתגלח זה מקשה עלי אני פוצע אותם זה כואב וגם עושה חורים הבנתי. מה עושים יש לך המלצות על גילוח נכון ג'ל או קצף
תודה רבה,עדן
רשמתי כ'כ הרבה חחח.. מקווה שתוכלי לענות לי על הכל :]
יום טוב וחג שמח* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר 
אקנה, נקודות חן ועוד
ד''ר סמדר שרייבר08/10/2007שלום עדן
באקנה כאשר יש הרבה קומדונים (ראשים שחורים) הם עלולים להזדהם ולהחמיר. ניקוי עמוק מקצועי וזהיר ע"י קוסמטיקאית מורשה, יכול להועיל ולשפר את מצב העור. גם פילינג קל עם חומצה גליקולית יכול להועיל בחלק מהמקרים. במקרים חמורים יותר זה לא מספיק וצריך גם טיפול רפואי כגון תכשירים למריחה, אנטיביוטיקה וטיפול פוטודינמי.
לגבי נקודות חן כאשר מורידים אותם בכל שיטה שהיא תמיד נשארת צלקת. המטרה שמשתדלים להשיג שהצלקת תהיה קטנה ומטושטשת ויותר יפה מהנקודה המקורית.
לגבי גילוח על עור עם אקנה אין שיטת פלא, תצטרך "לעקוף" את הנקודות המודלקות.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- פצעים בפניםנורית06/10/2007
אני בת 45
במיוחד ביולי-אוגוסט יש לי פצעים קטנים בעיקר מסביב לפנים
איך אפשר לרפא את זה?
אני כהת עור ומתחת לעיינים יש לי עיגולים שחורים
האם ניתן ע"י פילינג בינוני לנסות להבהיר?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר 
פצעים ועיגולים שחורים
ד''ר סמדר שרייבר08/10/2007לגבי הפצעים שלך יכולים להיות סוגים שונים כגון אלרגיה, הרפס, אקנה ועוד ואי אפשר לענות ברצינות בלי לבדוק אותך.
עיגולים שחורים מסביב לעיניים אולי יבהירו עם פילינג ולרוב לא יעלמו.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שלום ד"ר סמדר שרייבר. יש לי שאלה..מיכל06/10/2007
קראתי באינטרנט על הטיפול הפוטודינמי לאקנה, וראיתי שיש מקומות שכתוב שצריך 8 טיפולים במשך 4 שבועות. אבל מצד שני כתבת שצריך טיפול אחד עד שלושה. אשמח אם תוכלי להסביר מה ההבדל.
תודה רבה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר 
טיפולים שונים והבדלים
ד''ר סמדר שרייבר09/10/2007טיפול פוטודינמי משלב משחה שמצטברת בתוך האקנה וכאשר מופעלת ע"י אור הורסת את הפצעים מבפנים. זו שיטה חזקה ויעילה מאד ולכן מספיק רק טיפול אחד (לרוב) ומקסימום שלושה.
יש טיפולי אור אחרים ללא משחה, המבוססים על אור כחול או הבזקים חזקים של אור אשר פוגעים בחידקים ועוצרים את הזיהום באקנה. היעילות שלהם חלקית ולכן צריך טיפולים רבים עד שמקבלים תוצאה רצויה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- כתמי שמש או פטריות שמשכרמית06/10/2007
הופיעו לע לאחרונה כתמי שמש ביד ימין ,וכעת אני שמה לב שגם ברגל .
בעבר הופי לי פעם או פעמיים כתם אחד ולאחר שמרחתי משחה נעשה ממש לבן
הפסקתי עם הטיפול וזה נעלם לבד.המשחה שנתנה לי הרופאה להשתמש נקראת פבאריל.
הפעם גם מרחתי את המשחה וזה ממש הלבין לי חלק מהמקומות,נגשתי לרופא והוא אמר שממש מוזר לו שבחלק מהאזורים הכתמים ממש לבנים(שתי כתמים)ןנתן לי כדורים לפטריות ואם זה לא יעזור אמר שיעשה לי בדיקות מעמיקות יותר. שאלתי היא ,אם זה לא חלילה יכול להיות מחלה אחרת כגון ויטיליגו .בכתם הראשון שהייה לי הפעם,הייה מן גירוי אדום ועבר לי ואז נהייה לבן.
עשו לי גם בדיקות דם לראות אם אני יכולה לקחת כדורים לפטריות ,האם בבדיקות דם היו מוצאים את המחלה הזאת.בבקשה תחזרי אלי אני לא מצליחה להתרכז מאז הפגישה עם הרופ ואני ממש מודאגת .....תודה רבה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר הוספת טענה חשובה
כרמית06/10/2007בחלק מהאזורי אני עוטשה הסרת שיער בלייזר ,וגם ביד ,,מה שכן הכתמים שלי עכשיו הם גם מעבר לאזור שבו אני עושה,,,,,ולא הופיע לי הגירוי בנקודה שציינתי מקודם ביד ,מיד אחרי הטיפול
אולי כעבור 3 שבועות ,האם זה יכול להיות גורם לויטיליגו או למשהו אחר......סליחה על השאלה הארוכה אבל אני ממש בלחץ* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
פטרת
ד''ר סמדר שרייבר09/10/2007האתר הזה לא עוסק בפטרת ולכן מומלץ שתפני את השאלה לפורום כללי יותר ברפואת עור BEOK או באתר פורומים אחר. באופן כללי אני יכולה לצין שהלבנה של כתם בפטרת אינה תופעה נדירה. לאחר שמבריאים מפטרת, משתזפים והצבע חוזר לתקין.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- נקבוביות מורחבות ואודם ב Tמיכאלה05/10/2007
שלום רב
בת 39 סובלת מ T אדום מאוד . נקבוביות מורחבות ,
איני סובלת מפצעים (לעיתים יותר רחוקות )
הדבר שהכי מפריע הוא האודם והנקבוביות , האם טיפול זה יכול לעזור ?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר 
סבוריאה
ד''ר סמדר שרייבר09/10/2007המצב שאת מתארת מתאים לסבוריאה של העור. דלקת של העור באיזור הT בעור עם נטיה לשומניות ולכן גם הנקבוביות (פתחי בלוטות החלב) מורחבות שם. הטיפול הפוטודינמי מרגיע מאד את הסבוריאה מבהיר את האודם ומיצר את הנקבוביות המורחבות. צריך לזכור שהנטיה היא מולדת, ומתי שהוא עלולה הסבוריאה לחזור ואז צריך טיפול נוסף.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- הצילו אקנה בגיל 30אריאל04/10/2007
סמדר שלום!
שמי אריאל בת 30 ונדהמתי לגלות היום אודות הטיפול.
לפני כשנה הפסקתי גלולות למניעת הריון וכמובן שהפצעים חזרו אלא שהם מחריפים וגרועים יותר כל פעם. עכשיו אני סובלת מפצעים מוגלתיים תת עוריים שגם אדומים ומכוערים וגם כואבים לי מאוד.
הייתי אצל רופא עור שאמר לי שבגלל שיש בכוונתי להיכנס להריון אני לא יכולה לקחת ראוקטן וגם המשחות אסורות לי. כמו כן הייתי אצל רופא נשים ואיןלי שחלות פוליציסטיות אין לי עדיין מושג מה גורם לאקנה אך אני מניחה כי אלו בעיות הורמונליות ונשלחתי לבדיקות דם הורמנליות.
המראה החדש גורם לי לדיכאון של ממש לכן רציתי לדעת האם את הטיפול הפוטודינמי אפשר לעבור לפני או בעת הריון?
כמו כן ביקרתי באתר נוסף שם כתוב כי הטיפול הפוטודינמי (שנקרא שם גם "טיפול באור כחול" ו"טיפול פוטותרפי") יש לעבור פעמיים בשבוע למשך 4 שבועות ולעומת זאת את אומרת כי ברב המקרים מספיק טיפול 1-3. מה נכון?
שאלה אחרונה היא - תוך כמה זמן עוברים הפצעים מהטיפול (בהנחה שטיפול 1 מספיק)?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר 
טיפולים בהריון
ד''ר סמדר שרייבר09/10/2007בניגוד לרואקוטן שידוע שגורם נזקים לעובר לא ידועים נזקים מטיפול פוטודינמי. למרות זאת, אני מאד זהירה בנושאי הריון ולכן אם את בימים הקרובים מתכננת הריון המלצתי היא שתמתיני עד אחרי הריון ואז תשקלי טיפול בהתאם למצב אז.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהטיפול באקנה בהריון,
איריס לוי26/02/2011ברוב המקרים מקורה של תופעת האקנה בחוסר איזון הורמונלי בגוף. חוסר האיזון ההורמונלי נפוץ בעיקר בתקופות השינויים ההורמונליים האופייניים לגיל הנעורים, אולם, חשופות לתופעה לא פחות נשים בהריון "אקנה הריון".
שינויים הורמונליים קשורים לאקנה, ההריון עתיר שינויים הורמונליים ובחלק ניכר מהנשים השינויים ההורמונליים מתבטאים בהתפרצות נגעי האקנה.
בשליש הראשון להריון ישנה החרפה ובשני השלישים האחרונים בדרך כלל חוזר האיזון ההורמונלי והאקנה פוחתת בהדרגה.
האקנה כאמור, הינה בעיה רפואית שעיקר השפעותיה הן השפעות קוסמטיות חיצוניות. הטיפול החיוני ביותר משך כל תקופת הופעת המוקדים השומניים והדלקתיים הינו השמירה על נקיון העור. הטיפול היסודי יותר כולל מספר שלבים:
* חיסול זיהומים מקומים מישניים.
* ריכוך העור והוצאת המוקדים הדלקתיים.
* קילוף השכבה הקרנית לקבלת מירקם עור חלק.
* המרצת מחזור הדם לשיפור המטבוליזם של העור, וספיגת ההפרשות הדלקתיות המסייעת באיחוי, ייבוש הפצעים וטיפוח העור.
טיפול שנעשה ע"י קוסמטיקאית, מקצועית פרא-רפואית המיומנת בטיפול בעור אקנתי.
בטיפול "אקנה הריון" אני משלבת תכשירים קוסמטיים תוצרת הארץ "כחול-לבן" (תכשירים המיוצרים למכוני קוסמטיקה/קוסמטיקאיות בלבד המתאימים ביותר לאקלים הישראלי) וסדרות הטיפול לפצעי-בגרות המבוססות על פורמולות טבעיות בשילוב חומרים בטוחים לשחזור ולחידוש מראה עור הפנים (או הגוף), מסייעים לאזן את הפרשת השומן בעור, מונעים היווצרות קומודונים ופצעים חדשים לאורך זמן. ממיטב המעבדות המקצועיות בארץ ובאיכות גבוהה, הנותנים מענה מושלם וריפוי אמיתי וארוך טווח לאקנה המתפרצת בחודשי ההריון. תכשירים המאושרים ע"י משרד הבריאות.
ייחודם של תכשירים אלו בהיותם מבוססים על חומרים טבעיים אנטיספטיים בשילוב עם חומרים ורכיבים צמחיים הידועים כאנטי-דלקתיים ואנטי-בקטריאליים, המסייעים להפחית את כמות הקומודונים באופן ניכר ולצמצם את התדירות והעוצמה של התפרצות האקנה.
וכמומחית לטיפולי אקנה אקנה בני נוער, אקנה מבוגרים, אקנה על רקע הורמונלי, אקנה הריון, אקנה בגב, אקנה בפנים, אקנה בגיל 30 בשילוב טכנולוגית IPL אמליץ בסיום ההריון על המשך טיפול בטכנולוגית IPL .
מכשיר ה- IPL – פותח בטכנולוגיה חדשנית, המכשיר נותן את המענה הטוב ביותר לבעיות עור אסתטיות הניתנות לשיפור משמעותי ביותר – לטיפול נרשמו אחוזי הצלחה גבוהים ביותר, ללא הזרקות וללא ניתוחים.
טיפול באקנה בשילוב עם טכנולוגיית ה- IPL נמצא יעיל במיוחד לצמצום ואף להשמדת חיידקי האקנה (P. ACNE) ללא גרימת נזקים או תופעות לוואי כלשהן . הריפוי מתבצע כאשר האור המוקרן פועל על חומר הפורפירין הנלווה לחיידקי האקנה. עם חשיפת חיידקי הפורפירין לאור המיוחד של המערכת הוא עובר שינוי כימי ומחסל באופן סלקטיבי את חיידקי האקנה. טכנולוגיית ה-IPULSE יעילה לא רק בהשמדת הבקטריה אלא גם באיזון יצור הסבום בבלוטות החלב.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
ערוץ הבריאות
האם אתם ישרים?
.jpg)
.jpg)
.jpg)





.jpg)
.jpg)
.jpg)
.jpg)
