מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
- הזוי ביותרניב22/07/2011
הלילה זו הייתה הפעם השניה ברציפות שלא התעוררתי למשמרת באמצע הלילה, וזאת למרות שכיוונתי שני שעונים מעוררים. אז נכון, הייתי יחסית יותר עייף הלילה ואתמול בלילה, אבל - איך 2 השעונים -שתמיד היו נאמנים- לא העירו אותי הפעם? בדקתי היטב כל שעון אחרי שכיוונתי.
השעון של הפלאפון מכוון לצפצף כל 2 דקות גם אם אני סוגר אותו, אלא אם כן אני נכנס לתפריט וסוגר אותו סופית..
ובשביל זה בדיוק אני מצרף את השאלה לכאן - האם יכול להיות שעשיתי את הפעולה הזאת מתוך שינה??
נשמע לי קצת הזוי.
תודה מראש* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר תיקון קטן-
ניב22/07/2011אם אני לוחץ על המקש האדום של ניתוק שיחה השעון מתנתק.
אבל בשביל זה הייתי צריך מתוך שינה, בלי להרגיש, לסגור את השעון הזה ואת השעון המעורר הנוסף (נוסף לפלאפון).* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהדבר אחרון אבל משמעותי-
ניב22/07/2011שני השעונים הונחו על השולחן מחשב ולכן *לא* היו במרחק נגיעה וכדי לכבות אותם הייתי חייב לקום על רגלי.ממש לעמוד.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירההזוי ביותר - תגובה
פרופ' יהודה פינקלשטין28/07/2011שלום רב,
אם אתה היחידי שישן בחדר הרי שהמסקנה המתבקשת היא שאתה עשית זאת...
בברכה
פרופ' יהודה פינקלשטין* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו
ערוץ הבריאות
.jpg)
האם אתם שמרנים במיטה?
.jpg)
.jpg)
.jpg)




.jpg)
.jpg)
.jpg)
.jpg)

