איכות שינה

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • איכות שינה
    ליאת
    25/09/2011

    שלום,אני בת 28 וסובלת מקשיי הרדמות כרוניים מגיל ההתבגרות.עברתי ייעוץ במרפאת שינה,אבחון פסיכיאטרי ונוירולוגי וקיים חשד לשעון ביולוגי דחוי.בגלל נסיבות בחיי והיותי אם לפעוטה הוחלט לדחות בירור אקטיגרף לשלב מאוחר יותר כי כעת אין לי אפשרות(פיזית) לבצע בירור.בשנים האחרונות מה שעוזר לי לישון בשעות מקובלות ולתפקד למרות שאני מאוד עייפה במשך היום זה בונדורמין.לסירוגין אני חווה סבילות לתרופה ונאלצת לעשות הפסקות מדי פעם ולסבול אך אני מעדיפה נפילות מתח מדי פעם על חוסר שינה תמידי...ניסיתי כדורי שינה אחרים אך שום דבר לא עוזר לי כמו בונדורמין. רופא המשפחה שלי נותן לי מרשמים בלב כבד ומביע התנגדות כל פעם.שאלתי היא,מכיוון שאין לי ברירה אלא למשוך ככה לפחות עוד שנתיים,אין לי בעיות בריאות נוספות ולא נצפתה שום בעיה רפואית בעקבות בונדורמין,האם זה כ"כ אסון להמשיך עם תרופה זו כל עוד אני מקפידה להשתלט על התלות והסבילות? קרה שהעלתי מינון לשני כדורים אך אני משתדלת שלא(אני כבר 5 שנים עם בונדורמין) ומה הפגיעה באיכות השינה עם בונדורמין? בתודה ובכבוד רב.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    איכות שינה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • כיצד מאבחנים מחלת דם?

    רחל שי
    25/09/2011

    כתמים מתמשכים בגוף של למעלה משלוש שנים בליווי עייפות ותחושות חום.
    משחות עור עזרו במידה מעטה והתופעה חוזרת. האם תסמינים אלה עלולים לרמוז על איזו בעיה בדם? איך מאבחנים? אלו בדיקות לבקש. רופא המשפחה אינו נותן מענה. איזו סוג רופא הוא בעל מומחיות בתחום?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • כיצד מאבחנים מחלת דם? - תגובה

    פרופ' יהודה פינקלשטין
    25/09/2011

    שלום רב,
    רופא פנימי ורופא עור.
    בברכה
    פרופ' יהודה פינקלשטין

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • איכות שינה - תגובה

    פרופ' יהודה פינקלשטין
    25/09/2011

    שלום רב,
    אם הבונדורמין מועיל את יכולה ליטול אותו ללא חשש. עם זאת, במידה ויש לך שעון ביולוגי דחוי הרי שמן הראוי לטפל בך כפי שמקובל לטפל בבעיה זו.
    עצם העובדה שאת אם לפעוטה הרי מן הראוי שאת והיא תישנו בלילה.
    בברכה
    פרופ' יהודה פינקלשטין

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • איך מטפלים?

    ליאת
    26/09/2011

    קודם כל תודה על התגובה המהירה ושנה טובה!
    מה הדרכים לטפל בשעון ביולוגי? ידוע לי שנעזרים במלטונין במינון 3-5 מ"ג,שעות קבועות וחשיפה לאור.האם קיימות עוד שיטות? אני שואלת זאת מכיוון שניסיתי מלטונין 5 מ"ג(עם מרשם כמובן) ואחרי שבוע הרגשתי תופעות לוואי נוראיות כמו בחילות,כאב ראש חזק וסחרחורות,תופעות אלה לא חלפו גם כשהורדתי מינון ל3 מ"ג אך במינון זה לא הרגשתי "רדומה" בכלל ולקחתי בונדורמין אך בבוקר לא יכולתי לקום...בנוסף,הפסיכיאטר שמטפל בי רשם לי ריטלין כדי לאלץ התעוררות.האם יכול להיות שהתופעות הנ"ל נבעו מהשילוב בין התרופות (בונדורמין לא גורם לי לתופעות וריטלין נטלתי כחודשיים לפני המלטונין גם ללא תופעות) וכדאי לתת למלטונין עוד הזדמנות ולוותר על ריטלין\בונדורמין והאם בכלל ניתן לסנכרן שעון ביולוגי ללא מלטונין? בתודה והערכה וברכת שנה טובה.

    נ.ב-אשמח להגיע אליך ולמרפאה בה אתה עובד לייעוץ ובניית תכנית טיפול,כיצד ניתן ליצור קשר?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • איך מטפלים? - תגובה

    פרופ' יהודה פינקלשטין
    27/09/2011

    שלום רב,
    מלטונין יכול לגרום לסחרחורת או כאב ראש, אם כי התופעה איננה שכיחה.
    אכן הטיפול מבוסס בעיקרו על מלטונין וחשיפה לאור.
    אין טעם לבוא אלי-פני לפסיכיאטר המטפל.
    בברכה
    פרופ' יהודה פינקלשטין






    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו