מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
- קושי רב בהתעוררות משינה בבוקר...קרנית29/01/2008
על אף שמי,אני וקרן שמש הבוקר לא ממש מסתדרים :) מאז שאני זוכרת את עצמי אי מתקשה מאוד לקום בבקרים. בילדותי הוריי שמרו על מסגרת רציפה של קימה בכל בוקר! וכשבגרתי והייתי אדון לעצמי מצאתי את עצמי מתקשה בכל בוקר לקום. על אף תכנונים לילה קודם שבבוקר אני חייבת לקום כי עליי לעשות כך וכך... גם אם ישנתי מוקדם מאוד עדיין אני לא מצליחה להיות ערנית בבוקר למחרת! זה משבש את חיי ומפריע לסדר תקין בחיי, אני נאלצת ללמוד בלילות מפחד שלא אקום בזמן ואבזבז זמן יקר. לוקחת עבודות לילה כדי לא לאחר או להבריז משום שגם אם שמעתי את השעון ההגיון אצלי בבוקר עובד רק לטובת השינה... כל השאר טפל וחסר חשיבות...
מה עליי לעשות??? אני נואשת!!!!* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר תשובה
ד''ר דליה שכטר-עמיר30/01/2008סבות עיקריות הן צורך בשעות שינה ארוכות מהרגיל (long sleeper); הפרעה בתזמון השינה; איכות שינה גרועה.
אני ממליצה לך לפנות לייעוץ פרטני במרפאת שינה.
בברכה,
ד"ר דליה שכטר-עמיר* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהשוב קרנית..
מימי02/02/2008תודה על התגובה.. עצם העובדה שיש שם לבעיה והיא ידועה מרגיעה קמעה. אגש למרפאה שכזו..העם עליי להיוועץ עם רופא המשפחה תחילה או לפנות באופן עצמאי?
האתר נפלא..* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהנסי לקבל הפנייה דרך קופ"ח
ד''ר דליה שכטר-עמיר03/02/2008* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו
ערוץ הבריאות
.jpg)
האם אתם בדיכאון?
.jpg)
.jpg)
.jpg)




.jpg)
.jpg)
.jpg)
.jpg)

