נרקולפסיה?

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • נרקולפסיה?
    ליהי
    12/02/2012

    שלום,
    אני סטודנטית ומתקשה מאוד לנוח במהלך השינה בלילה. המצב הוא כזה: אני הולכת לישון ומקפידה על 7 שעות שינה, ונרדמת די מהר בדרך כלל ולא זזה במהלך הלילה כמעט בכלל. למרות זאת אני קמה כשאני זוכרת את החלומות שלי מהלילה והם תמיד נדמים מאוד ארוכים ובהם אני תמיד עושה משהו שמתיש אותי. אני מתעוררת מאוד עייפה, ולמרות שאני מכינה כוס קפה (של רד מאג) עם שתי כפיות כפה בפנים, אני עדיין יכולה לשבת בשיעור, לקחת שלוק מהקפה ולהירדם מיד אחרי.
    במקומות ממוזגים ושקטים כמו ספריות או בחדר שלי לבד לפחות פעם ביום אני מרגישה עייפות מאוד כבדה, ולפעמים אני פשוט נכנעת לה ועוצמת עיניים לכמה דקות ואחר כך מרגישה טוב יותר.
    מעבר לכך, גם כשאני נרדמת למספר דקות זה בדרך כלל מלווה בחלומות עם תכנים נרחבים ומפותחים, ולמען האמת הפחד הגדול ביותר שלי הוא להרים את היד באמצע השיעור מתוך שינה ולשאול משהו לחלוטין לא קשור, ויש לי את הדחף הזה די הרבה. כמו כן אם אני נרדמת תוך כדי סיכום במחברת (וזה קורה) אני רושמת דברים מהחלומות שלי, ויוצא שיש לי סיכומים עם משפטים לחלוטין לא קשורים.
    למרות שתמיד צחקתי על זה עם החברות שלי, וזה תמיד היה השיא של הבוקר לשמוע אילו חלומות היו לי בלילה, אני מוצאת שההספק שלי בלימודים יורד ושהריכוז שלי נפגם. אני חייבת לציין שהתופעה הזו לא חדשה, למרות שהתחלת הלימודים הגיעה אחרי תקופה ארוכה שבה כמעט ובכלל לא עשיתי פעילויות מונוטוניות או שדרשו ממני לשבת במקום אחד.
    אינני מאובחנת להפרעות קשב וריכוז, אינני נוחרת ובכלליות אני בנאדם בריא. מעולם לא התמוטטתי על הרצפה בהתקף שיתוק או הרגשתי איבוד טונוס שרירים.
    האם יכול להיות שמדובר בנקרולפסיה?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    נרקולפסיה?

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • מישהו?

    ליהי
    14/02/2012

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • נרקולפסיה? - תגובה

    פרופ' יהודה פינקלשטין
    15/02/2012

    שלום רב,
    אינני רואה כל סיבה מדוע כלל לחשוב על נרקולפסיה. אני מקוה של השתמשת בסמים.
    כדאי לבצע בדיקת שינה במעבדה.
    בברכה
    פרופ' יהודה פינקלשטין

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו