בעיות שינה

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • בעיות שינה
    ליאור
    22/03/2012

    שלום רב,

    אני בן 38, נשוי ואב לשניים (אחד בן שנה וחצי שעדיין קם מאוד מוקדם).
    כבר תקופה לא מבוטלת אינני ישן טוב ורצוף, בעצם מאז שבני נולד, היו
    פה ושם מקרים חריגים מאוד.
    בדרך כלל המצב הוא שאני מתעורר בין השעות 4 וחצי בבוקר לחמש וחצי ומאותו
    הרגע פשוט לא מסוגל לחזור לישון (גם בסופי שבוע).
    ההתעוררות נובעת או בגלל שהילד אוצה בקבוק (וזה לא משנה מי קם לתת לו אותו כי אני בכל מקרה שומע את הבכי) או שאני קם באופן עצמאי לפיפי.
    האם יש איזו דרך טבעית או תרגול לחזור לשינה.
    אני פשוט מאותו הרגע מתחיל לעסוק במחשבות (על כל הדברים הפחות טובים בחיים) ולא מצליח להגיע למצב של שינה מה שגורר עייפות גדולה בעבודה, חוסר סבלנות ולעיתים עצבנות בבית.

    תודה רבה,
    ליאור

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    בעיות שינה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • בעיות שינה - תגובה

    פרופ' יהודה פינקלשטין
    28/03/2012

    שלום רב,
    לא פרטת מתי אתה הולך לישון ומה איכות שנתך.כמו כן אינני יודע מתי אתה צריך אכן לקום באמצע בימים שאינם סוף השבוע.
    נדודי שינה הם במקרים רבים תוצאה של מתח נפשי. אם כך הדבר, הרי שצריך לטפל בבעיה הבסיסית. אם לא כך הדבר, ניתן לשקול טיפול קוגניטיבי-התנהגותי (כמו במעבדת השינה של אסותא) או אולי כדורי שינה.
    בברכה
    פרופ' יהודה פינקלשטין

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו