ספטומים עם קבלת עבודה

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • ספטומים עם קבלת עבודה
    אישה
    14/02/2008

    אני לא צעירה וגם לא זקנה, מיזה שנה פוטרתי מעבודתי. בימים אלו קיבלתי עבודה שכה חלמתי עליה, מסופקת מכל הבחינות ומכל התנאים שנתנו לי. אך אינני יודעת אם זה נורמלי ומתי זה יחלוף כי זה משבש לי את החיים. מאז שהתקבלתי לעבודה : קשה לי להירדם בלילות, מרגישה עייפות עד בחילות, בבוקר הקימה קשה לי היות ואני רגילה שהייתי בבית להתעורר מאוחר, חוזרת מהעבודה תשושה כאילו עבדתי בניין שאין לי כוחות לעשות דבר מה בבית, זו היתה הבחירה שלי לעבוד בכזה עבודה . אני מטפלת בתאומים פגים במשרה מלאה. כאילו הגוף והנפש בוגדים בי, אך מבפנים מאושרת עד מאד. מה קורה??? תודה רבה.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    ספטומים עם קבלת עבודה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תשובה

    ד''ר דליה שכטר-עמיר
    14/02/2008

    מדובר ככל הנראה בתערובת של מתח עם כניסה לעבודה חדשה (וזה טבעי), ומאמץ פיזי, ושינוי בהרגלי השינה כך שאת ישנה פחות ממה שאת זקוקה לו. הכל ביחד!
    תתייעצי עם רופא המשפחה לגבי טיפול עם כדורי שינה לפרק זמן קצר של שבוע-10 ימים, עד שתעברי את התקופה הקשה.

    בהצלחה,

    ד"ר דליה שכטר-עמיר

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו