מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
- התעוררות מוקדם בבוקר וקושי בהירדמותשי21/02/2008
אני בן 29, במצב רפואי תקין. אני מתעורר בשעות הבוקר המוקדמות ולא מסוגל להירדם לאחר מכן.
אחרי ההתעוררות אני עירני מאוד, אך עייף מאוד. לכן אינני מצליח להרדם מחדש. בעיה זו קיימת בשעות הבוקר (4:00-11:00). . לעומת זאת, בשעות הצהריים אני נרדם בצורה סבירה.
מצבי לחץ מגבירים את נטייתי להתעורר.
נבדקתי במעבדת שינה ללא תוצאות מיוחדות. בנוסף ביקרתי אצל רופא אא"ג ונוירולוגים שלא מצאו ממצא כלשהו
ניסיתי גם שיטות טיפול אלטרנטיביות (רפלקסולוגיה , דיקור סיני) ואף טיפול פסיכולוגי ללא תוצאות כלשהן.
אשמח להמלצות בנושא.
בברכה
שי* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר תשובה
ד''ר דליה שכטר-עמיר22/02/2008"אחרי ההתעוררות אני עירני מאוד, אך עייף מאוד". לא ברור!!!!
ייתכן שאתה טיפוס בוקר והשעון הביולוגי שלך קובע את ההתעוררות המוקדמת?
האם אתה ישן מספיק שעות או נמצא בחסך שינה?
לא ברור.
ד"ר דליה שכטר-עמיר* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהפרטים נוספים
שי11/03/2008כאשר אני מתעורר מוקדם אני עדיין מאוד עייף אך למרות זאת אני לא מצליח להירדם. קשה לי קצת להסביר בדיוק את התחושה אבל אני מרגיש עייף מאוד אבל לא מסוגל להירדם (זה מה שהתכונתי במיה "ערני"). לעומת זאת בשעות הערב אני נרדם בסדר גמור בד"כ.
אני בהחלט טיפוס של בוקר אבל לצערי הרבה פעמים אני נאלץ להישאר ער עד מאוחר עקב אירועים שונים. מצד שני זה לא ההסבר המלא לבעיה כיוון שלפעמים גם אם אלך לישון מוקדם אתעורר מוקדם מאוד (כלומר בשלוש ארבע-אחרי שש שעות שינה) ואהיה עייף ביום
תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתשובה
ד''ר דליה שכטר-עמיר12/03/2008יקיצות בוקר מוקדמות בצורה חריגה עשויות להעיד על מצבי חרדה / דיכאון.
מציעה בירור גם בכיוון זה.
בברכה,
ד"ר דליה שכטר-עמיר* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירההמשך
שי23/04/2008לא נראה לי שיש קשר לדיכאון כיוון שאני טיפוס פעיל ושמח בטבעי (בעית השינה הינה בחמש עשרה השנים האחרונות)
גם חרדה לא נראה לי שיש.
מה עוד יכול לעזור?
רוב תודות
שי* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתשובה
ד''ר דליה שכטר-עמיר24/04/2008כדאי לפנות לייעוץ פרטני במכון שינה.
בברכה,
ד"ר דליה שכטר-עמיר* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו
ערוץ הבריאות
.jpg)
האם את נשמרת מפני דלקת נרתיקית?
.jpg)
.jpg)
.jpg)




.jpg)
.jpg)
.jpg)
.jpg)

