אין לי שינה נורמלית

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • אין לי שינה נורמלית
    דנינו
    29/08/2012

    אני בן 25. לא יכול לומר ממתי, אבל מניח שדי הרבה זמן שאני לא ישן כמו בן אדם עד כדי כך שאם אני כן מצליח לישון 7-8 שעות אני רואה את זה כהישג מרשים וזה די נדיר.
    אני סובל מכאבי גב בגלל עקמת וגם יש לי לעתים גודש באף שמפריעים לי בעניין הזה. בנוסף אני מאוד רגיש לרעשים, ולו הקטנים ביותר שנשמעים ממרחק ניכר. מסופקני אם אלה הסיבות היחידות שגורמות למצב הזה.
    מה שקורה שאני יכול לעתים לשכב בשעה מוקדמת יחסית ולשכב 4 שעות או יותר בלי להירדם והיו לי לילות שלא נרדמתי בכלל. רבות הפעמים שאני כן נרדם ומתעורר מוקדם מאוד ולפעמים גם עם כאב ראש ותחושת אי נוחות ואם התעוררתי זה כמעט בלתי אפשרי מבחינתי להירדם שוב.
    תהיתי האם יש אפשרות לבדוק משהו בעניין הזה כי המצב הזה מאוד מטריד ופוגע קשות בתפקוד היומיומי שלי.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    אין לי שינה נורמלית

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • אין לי שינה נורמלית - תגובה

    פרופ' יהודה פינקלשטין
    30/08/2012

    שלום רב,
    אתה סובל מקושי בנשימת אף ורופא אא"ג אמור לפתור את הבעיה.
    יש לך עקמת וצריך לבדוק אולי העקמת היא חלק מתסמונת קרניופציאלית.
    אתה סובל מנדודי שינה ולכך יכולות להיות סיבות שונות.
    לסיכום: צריך לבדוק אותך.
    בברכה
    פרופ' יהודה פינקלשטין

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • המשך תגובה ל"אין לי שינה נורמלית"

    דנינו
    30/08/2012

    שלום,
    אני פונה לפורום כדי לקבל מידע בתחום השינה שהוא מעבר לתחומים הרגילים שלגביהם כבר פניתי לרופאים.
    לגבי אא"ג, עברתי ניתוח והרופא טוען שמצבי תקין לחלוטין למרות שנחיר אחד לא נושם מספיק ולפעמים אני משתמש בטיפות אבל לפעמים אני מתקשה לישון גם עם אף פתוח.
    לגבי עקמת, פניתי לאורטופד ובינתיים הוא שלח אותי למיפוי עצמות שטרם עשיתי. מה זה תסמונת קרניופציאלית אני לא יודע. הבעיה שלי בנקודה הזו של הגב, שאני התרגלתי כל השנים לישון על הגב וזה גורם לי לכאבי גב יותר מאשר אם הייתי שוכב בדרך אחרת, אבל אני פשוט לא נרדם אחרת.
    השאלה האם יכולה להיות בעיה אחרת חוץ מזה, כלומר האם כדאי לפנות לעוד רופא בתחום אחר? תודה לך.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • עוד דבר שאני רוצה להוסיף -

    דנינו
    30/08/2012

    שאני בחיים שלי לא הצלחתי לישון צהריים כמעט למעט פעמים בודדות שנרדמתי לשעות בודדות. אני פשוט לא מצליח. זה מאוד מפריע כי לפעמים אני צריך ערנות בלילה (קורה) ופשוט אי אפשר.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • המשך תגובה ל"אין לי שינה נורמלית" - תגובה

    פרופ' יהודה פינקלשטין
    12/09/2012


    שלום רב,
    הקושי בנשימת אף עדיין קיים ולכן יש צורך בהערכה נוספת בידי רופא אא"ג.
    כאב הנגרם עקב העקמת הוא נושא להתייעצות עם מומחה עמוד שידרה.
    הקושי בהרדמות ואיכות השינה הירודה הם נושא שלישי. הגורמים יכולים להיות מתח נפשי, הפרעת נשימה בשינה ועוד ולכך צריך הערכה בפני עצמה.
    הקושי בהרדמות בשעות הצהריים יכול להיגרם עקב אפיוני השעון הביולוגי שלך ויכול להיות משני למתח נפשי למשל.
    אם תגיע לבדיקה ניתן יהיה לברר גם את נושא הקשיים בהרדמות ואיכות השינה הירודה וגם נושא הנשימה מבעד לאף.
    בברכה
    פרופ' יהודה פינקלשטין

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו