מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
- אין לי שינה נורמליתדנינו29/08/2012
אני בן 25. לא יכול לומר ממתי, אבל מניח שדי הרבה זמן שאני לא ישן כמו בן אדם עד כדי כך שאם אני כן מצליח לישון 7-8 שעות אני רואה את זה כהישג מרשים וזה די נדיר.
אני סובל מכאבי גב בגלל עקמת וגם יש לי לעתים גודש באף שמפריעים לי בעניין הזה. בנוסף אני מאוד רגיש לרעשים, ולו הקטנים ביותר שנשמעים ממרחק ניכר. מסופקני אם אלה הסיבות היחידות שגורמות למצב הזה.
מה שקורה שאני יכול לעתים לשכב בשעה מוקדמת יחסית ולשכב 4 שעות או יותר בלי להירדם והיו לי לילות שלא נרדמתי בכלל. רבות הפעמים שאני כן נרדם ומתעורר מוקדם מאוד ולפעמים גם עם כאב ראש ותחושת אי נוחות ואם התעוררתי זה כמעט בלתי אפשרי מבחינתי להירדם שוב.
תהיתי האם יש אפשרות לבדוק משהו בעניין הזה כי המצב הזה מאוד מטריד ופוגע קשות בתפקוד היומיומי שלי.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר אין לי שינה נורמלית - תגובה
פרופ' יהודה פינקלשטין30/08/2012שלום רב,
אתה סובל מקושי בנשימת אף ורופא אא"ג אמור לפתור את הבעיה.
יש לך עקמת וצריך לבדוק אולי העקמת היא חלק מתסמונת קרניופציאלית.
אתה סובל מנדודי שינה ולכך יכולות להיות סיבות שונות.
לסיכום: צריך לבדוק אותך.
בברכה
פרופ' יהודה פינקלשטין* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירההמשך תגובה ל"אין לי שינה נורמלית"
דנינו30/08/2012שלום,
אני פונה לפורום כדי לקבל מידע בתחום השינה שהוא מעבר לתחומים הרגילים שלגביהם כבר פניתי לרופאים.
לגבי אא"ג, עברתי ניתוח והרופא טוען שמצבי תקין לחלוטין למרות שנחיר אחד לא נושם מספיק ולפעמים אני משתמש בטיפות אבל לפעמים אני מתקשה לישון גם עם אף פתוח.
לגבי עקמת, פניתי לאורטופד ובינתיים הוא שלח אותי למיפוי עצמות שטרם עשיתי. מה זה תסמונת קרניופציאלית אני לא יודע. הבעיה שלי בנקודה הזו של הגב, שאני התרגלתי כל השנים לישון על הגב וזה גורם לי לכאבי גב יותר מאשר אם הייתי שוכב בדרך אחרת, אבל אני פשוט לא נרדם אחרת.
השאלה האם יכולה להיות בעיה אחרת חוץ מזה, כלומר האם כדאי לפנות לעוד רופא בתחום אחר? תודה לך.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהעוד דבר שאני רוצה להוסיף -
דנינו30/08/2012שאני בחיים שלי לא הצלחתי לישון צהריים כמעט למעט פעמים בודדות שנרדמתי לשעות בודדות. אני פשוט לא מצליח. זה מאוד מפריע כי לפעמים אני צריך ערנות בלילה (קורה) ופשוט אי אפשר.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירההמשך תגובה ל"אין לי שינה נורמלית" - תגובה
פרופ' יהודה פינקלשטין12/09/2012
שלום רב,
הקושי בנשימת אף עדיין קיים ולכן יש צורך בהערכה נוספת בידי רופא אא"ג.
כאב הנגרם עקב העקמת הוא נושא להתייעצות עם מומחה עמוד שידרה.
הקושי בהרדמות ואיכות השינה הירודה הם נושא שלישי. הגורמים יכולים להיות מתח נפשי, הפרעת נשימה בשינה ועוד ולכך צריך הערכה בפני עצמה.
הקושי בהרדמות בשעות הצהריים יכול להיגרם עקב אפיוני השעון הביולוגי שלך ויכול להיות משני למתח נפשי למשל.
אם תגיע לבדיקה ניתן יהיה לברר גם את נושא הקשיים בהרדמות ואיכות השינה הירודה וגם נושא הנשימה מבעד לאף.
בברכה
פרופ' יהודה פינקלשטין* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו
ערוץ הבריאות
.jpg)
האם אתם סובלים מחרדות?
.jpg)
.jpg)
.jpg)




.jpg)
.jpg)
.jpg)
.jpg)

