לפרופ' היקר, לא נרדם ולא קם!

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • לפרופ' היקר, לא נרדם ולא קם!
    עדן מ
    12/09/2012

    שלום לך פרופ' פינקלשטיין.

    שמי עדן, בן 21, מעשן לעתים (4 סיגריות ליום בממוצע), לא שותה אלכוהול.
    מאובחן דיכאון בינוני וחרדה - מטופל בציפרלקס (החלופה אסטו) 20 מ"ג בבוקר,
    קלונקס 1 מ"ג בלילה ורבע שעה לאחר מכן 50 מ"ג של קלונקס לא XR (כלומר לא שחרור מושהה) גם כן בלילה. הטיפול התרופתי הנ"ל ע"י פסיכיאטר בכיר מאוד.
    למרות זאת מתקשה להירדם,
    שעת הירדמות ממוצעת: 3-5 לפנות בוקר
    שעת קימה ממוצעת: 13:00-15:00 בקביעות
    כל זה כבר מס' חודשים.
    מטופל פסיכולוגית בטיפול דינאמי עם אלמנטים של CBT (התנהגותי קוגנטיבי)
    לא מצליח למצוא עבודה או ללמוד או להגיע לעבודה, לא מצליח לתפקד בבוקר.
    מידי פעם קם בין 8-10 בבוקר, ער לחצי שעה-שעה, עייף מת, כואב ודואב בצוואר, כתפיים וראש, (לעתים לא) וחייב לחזור לישון.
    חוסר מוטיבציה עז להישאר ער. מנסה להתרחק מהמיטה ללא הואיל.
    סרוקוול מניב תופעות לוואי בלתי רצויות כמו ישנוניות, נמנום, חולשה בגוף ועוד.

    התפקוד שלי מאוד ירד בשנה האחרונה. בשבילי לקום ב12 בצהריים זה שיא, לא מצליח לעשות זאת.

    מהי המלצתך?
    מה לומר לרופאת המשפחה?
    האם יש לי את סינדרום השעון הביולוגי הדחוי?
    האם דרוש טיפול במלטונין ו\או בחשיפה מבוקרת לאור (בהתחשב בטיפול התרופתי הקוקטייל שאני נוטל כיום כבר כשנה +)

    תודה רבה לך
    מיואש כבר מהמצב
    לא מצליח לתפקד ולא למצוא עבודה כך


    עדן.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • לפרופ' היקר, לא נרדם ולא קם! - תגובה

    פרופ' יהודה פינקלשטין
    12/09/2012

    נסיון

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • לפרופ' היקר, לא נרדם ולא קם! - תגובה

    פרופ' יהודה פינקלשטין
    12/09/2012

    נסיון

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • לפרופ' היקר, לא נרדם ולא קם! - תגובה

    פרופ' יהודה פינקלשטין
    13/09/2012

    שלום רב,
    הטיפול בך חייב להיות בתיאום עם הפסיכיאטר המטפל שלך.
    רצוי בהחלט להיבדק במעבדת שינה בבדיקת אקטיגרף. הבדיקה תראה את דפוסי ההרדמות והיקיצה שלך. אז עם ההמלצות של מומחה מעבדת השינה תשוב לפסיכיאטר אשר יחליט על שילוב הטיפול שיומלץ בטיפול הקיים.
    בברכה
    פרופ' יהודה פינקלשטין

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו