בעלי לא מתעורר לבד

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • בעלי לא מתעורר לבד
    keren
    17/03/2008

    יש לי בעיה גדולה מאוד:
    בעלי -בן 31, עובד בכוחות הבטחון
    יש לו שינה מאוד חזקה ועמוקה, הוא אינו שומע כלום,גם אם הילדה בוכה בלילה...
    וחוץ מזה הוא גם לא יכול להתעורר לבד, זאת אומרת שאם הוא עובד משמרת בוקר אני צריכה
    להתעורר במיוחד על מנת להעיר אותו, וגם ההשכמה מלווה בעצבים כי לוקח לו זמן
    להבין מה קורה ( להתאפס ולהתעורר),ועוד חצי שעה לקום מהמיטה.
    בנוסף לזה הוא גם נוחר חזק מאוד,מה שגורם לו לעייפות במהלך היום,ולי קשה להירדם עם הנחירות
    מה גם שהתינוקת איתנו בחדר והיא מתעוררת מהנחירות
    אני נואשת ומתוסכלת מהמצב, לא יודעת כבר מה לעשות.רק אני קמה לילדה בלילות כי הוא לא
    שומע . המצב לא קל וגורם לנו לויכוחים לא נעימים
    מה אפשר לעשות????????
    תודה על כל תשובה
    והמשך יום טוב

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    בעלי לא מתעורר לבד

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תשובה

    ד''ר דליה שכטר-עמיר
    17/03/2008

    ייתכן ששנתו של בן זוגך כל כך עמוקה מאחר שהוא סובל מחסך שינה מצטבר (מה שקורה לעיתים קרובות אצל עובדי משמרות).
    בנוסף - לפי התיאור ייתכן שיש לו הפסקות נשימה בשינה (הנחרות הן סימפטום של זה).
    עצתי - בקשו הפנייה למכון שינה שם ייבדק ויטופל.

    בברכה,

    ד"ר דליה שכטר-עמיר

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • שוב אני...

    keren
    18/03/2008

    אמת בדברייך....שכחתי לציין שלפני חצי שנה הוא עבר ניתוח של הפרדת המחיצות באף...
    ובנוסף הלכנו לרופא מומחה בעניין הנשימה והנחירות ואפילו בעלי טופל ע"י צריבה
    לצערי הרב עדיין הוא נוחר, עניין הפסקות הנשימה סודר אך הבעיה העיקרית שהיא הנחירות
    עדיין לא טופלה
    אני כבר ממש נואשת, לא רוצה שהזוגיות שלי תיהרס בגלל נחירות
    מחפשת כל דבר שאפשר על מנת לפתור את הבעיה,השאלה מה עוד אפשר לעשות
    שלא עשינו

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תשובה

    ד"ר שכטר-עמיר
    18/03/2008

    מה לעשות עוד?? בדיקת שינה!! אם בנוסף לנחרות יאובחנו גם הפסקות נשימה בשינה (דבר שבדיקת שינה בלבד מראה בודאות) כי אז כל טיפולי האף והצריבות אינם רלבנטיים!
    בקשי הפנייה לבדיקת שינה. זה בסל.

    בברכה,
    ד"ר דליה שכטר-עמיר

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו