מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
- בעלי לא מתעורר לבדkeren17/03/2008
יש לי בעיה גדולה מאוד:
בעלי -בן 31, עובד בכוחות הבטחון
יש לו שינה מאוד חזקה ועמוקה, הוא אינו שומע כלום,גם אם הילדה בוכה בלילה...
וחוץ מזה הוא גם לא יכול להתעורר לבד, זאת אומרת שאם הוא עובד משמרת בוקר אני צריכה
להתעורר במיוחד על מנת להעיר אותו, וגם ההשכמה מלווה בעצבים כי לוקח לו זמן
להבין מה קורה ( להתאפס ולהתעורר),ועוד חצי שעה לקום מהמיטה.
בנוסף לזה הוא גם נוחר חזק מאוד,מה שגורם לו לעייפות במהלך היום,ולי קשה להירדם עם הנחירות
מה גם שהתינוקת איתנו בחדר והיא מתעוררת מהנחירות
אני נואשת ומתוסכלת מהמצב, לא יודעת כבר מה לעשות.רק אני קמה לילדה בלילות כי הוא לא
שומע . המצב לא קל וגורם לנו לויכוחים לא נעימים
מה אפשר לעשות????????
תודה על כל תשובה
והמשך יום טוב* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר תשובה
ד''ר דליה שכטר-עמיר17/03/2008ייתכן ששנתו של בן זוגך כל כך עמוקה מאחר שהוא סובל מחסך שינה מצטבר (מה שקורה לעיתים קרובות אצל עובדי משמרות).
בנוסף - לפי התיאור ייתכן שיש לו הפסקות נשימה בשינה (הנחרות הן סימפטום של זה).
עצתי - בקשו הפנייה למכון שינה שם ייבדק ויטופל.
בברכה,
ד"ר דליה שכטר-עמיר* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהשוב אני...
keren18/03/2008אמת בדברייך....שכחתי לציין שלפני חצי שנה הוא עבר ניתוח של הפרדת המחיצות באף...
ובנוסף הלכנו לרופא מומחה בעניין הנשימה והנחירות ואפילו בעלי טופל ע"י צריבה
לצערי הרב עדיין הוא נוחר, עניין הפסקות הנשימה סודר אך הבעיה העיקרית שהיא הנחירות
עדיין לא טופלה
אני כבר ממש נואשת, לא רוצה שהזוגיות שלי תיהרס בגלל נחירות
מחפשת כל דבר שאפשר על מנת לפתור את הבעיה,השאלה מה עוד אפשר לעשות
שלא עשינו* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתשובה
ד"ר שכטר-עמיר18/03/2008מה לעשות עוד?? בדיקת שינה!! אם בנוסף לנחרות יאובחנו גם הפסקות נשימה בשינה (דבר שבדיקת שינה בלבד מראה בודאות) כי אז כל טיפולי האף והצריבות אינם רלבנטיים!
בקשי הפנייה לבדיקת שינה. זה בסל.
בברכה,
ד"ר דליה שכטר-עמיר* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו
ערוץ הבריאות
.jpg)
האם את נשמרת מפני דלקת נרתיקית?
.jpg)
.jpg)
.jpg)




.jpg)
.jpg)
.jpg)
.jpg)

