עייפות כרונית

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • עייפות כרונית
    מיקה
    23/03/2008

    שלום לכם.
    אני בת 56 וסובלת מעייפות כרונית ברמות מאוד גבוהות. אני מתעוררת עייפה.
    במשך הלילה (ולא משנה כמה שעות אני ישנה) אני מתעוררת הרבה ומאוד צמאה, (שותה וממשיכה לישון).
    בעקבות מחלתי "פיברומיאליגיה" קראתי הרבה מהספרות המיקצועית וקראתי שם על התופעות שאני חווה ביום יום כתוצאה מהשינה שלי ולמיטב הבנתי אני סובלת מתסמונת CFS .
    הייתי במראפת שינה בתל השומר לשינת לילה ונאמר לי שיש לי איזו שהן התכווצויות ברגליים בזמן השינה וזה מה שגורם לי לא לישון טוב בלילה. קיבלתי כדורים לשינה "קלונקס" שהם , מה לעשות, כדורים נוגדי דיכאון, מה שאני רגילה לקבל לאורך שנים כאשר אני מגיעה לרופאים ומספרת על הכאבים הנוראים שיש לי בעצמות הגוף (בעיקר ידיים רגליים צאוור כתפיים) ולצערי הרב הפתרון היחיד הוא כל מיני כדורים פסיכוטיים - נוגדי דיכאון, וכאשר אני מסבירה שאני ממש לא בדיכאון זה ממש לא משפיע על הרופאים הם טוענים שזו מחלה פסיכוסומטית.
    בכל מקרה קיבלתי קלונקס מהרופא הנחמד בתל השומר ומה שקורה שעם הקלונקס אני מתעוררת הרבה מאוד יותר מבעבר ו בכלל לא יכולה להתעורר בבוקר אלא לקראת הצהריים וזה מכניס אותי לדיכאון.
    בעיית העייפות לא ממש חל בה שינויי , אולי צריך יותר זמן עם הכדורים (אני אופטימית ) ואולי לא.
    את האמת, חיי אינם חיים אני לא מרוכזת, עייפהף לא זוכרת דברים רבים, חייה על מחברות עם תזכורות בכל מקום אפשרי, לא מסוגלת לעבוד, חלשה, עייפה והיום אפילו מדוכאת.
    אשמח כל כך אם תוכלי לעזור לי.
    תודה מיקה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    עייפות כרונית

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תשובה

    ד''ר דליה שכטר-עמיר
    23/03/2008

    אינני יודעת מתי נבדקת במכון השינה בתל השומר ואיני יודעת מי טיפל בך.
    קלונקס כיום אינו הטיפול המועדף בתנועות רגליים בשינה.
    ועוד הבהרות חשובות: קלונקס אינו "תרופה פסיכוטית" אלא טיפול מקובל במגוון של הפרעות שינה והפרעות נוירולוגיות.
    קלונקס אינו טיפול נוגד דכאון.
    בקיצור - בקשי הפנייה לייעוץ חוזר של רופא במכון השינה. הביאי את הבדיקות שבצעת ונראה איך ניתן לעזור.

    בברכה,

    ד"ר דליה שכטר-עמיר


    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • ד"ר דליה עמיר

    מיקה
    25/03/2008

    יצאתי קצת מבולבלת מהתשובה שלך . אם קלונקס לא מתאים למה קיבלתי להשתמש בקלונקס למשך שלושה חודשים אגב אני משתמשת שבועיים בכדורים ואין כל שינוי להפך קשה לי יותר לתפקד בבוקר מאשר ללא לקיחת הכדור בערב.
    אני מוזמנת למרפאה בסוף אפריל.
    מאוד אשמח באם תוכלי לעזור לי מאחר והמצב שלי מחמיר ואני רק בת 56 .
    לצערי גם מאוד שמנתי מהמצב מאחר ואני כמעט לא יוצאת מהבית בגלל העייפות והקושי בתפקוד.
    תודה מיקה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תשובה

    ד''ר דליה שכטר-עמיר
    26/03/2008

    אינני יודעת מדוע הומלץ דווקא על קלונקס במקרה שלך.
    אם את מרגישה גרוע יותר עם קלונקס - תפחיתי מינון או שתפסיקי את התרופה עד הביקור במרפאה.
    אינני יכולה לסייע יותר ללא כל הפרטים הרפואיים וללא תוצאות הבדיקה.

    לילה טוב.
    ד"ר דליה שכטר-עמיר

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו