בעיית שינה

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • בעיית שינה
    אודית
    27/03/2008

    המון זמן כ 10 שנים סובלת אני מהתעורריות חוזרות בלילה (בת 30), מחוסר שקט אני פשוט כשאני מתעוררת וזה קורה מכל פיפס קטן , אני לא יכולה פשוט להסתובב ולהמשיך אני קמה ועושה משהו קרוב לשעה (קריאה כתיבה ... )ורע לי עם זה , בכמה חודשים אחרונים שמתי לב לבעייה אחרת קצת - אני דוחה את זמן ההליכה לישון כמה שאפשר , אני מוצאת את עצמי לא רוצה לישון!! זאת אומרת פעולת השינה עצמה עצם העובדה שאני אהיה לא פעילה עכשיו היא בלתי נתפסת בעיניי, ואני ממש מנכרת ומגיעה לשלב ההזיות , אז או שאני מכריחה עצמי לעשות משהו בתנועה שלא ארדם או שאני מנכרת וסובלת, אני עובדת לא כל יום אך גם משמרות לילה לפעמים (בעיות שינה היו תמיד גם ללא משמרות)אך מה שקורה שאינני הולכת לישון אחרי 12 ש' העבודה למשל כרגע אני עירה 38 ש' לערך ברציפות....מה זה התופעה הזו? אגב כדור שינה התקש/ה להתמודד עם זה כיוון שהנפש חזקה מכל כימיקל...עזרה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    בעיית שינה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תשובה

    ד''ר דליה שכטר-עמיר
    30/03/2008

    חסרים פרטים רבים ובכל זאת: האם עברת בירור פסיכולוגי כלשהו? הסימפטומים שאת מתארת עשויים להיות על רקע של חרדה / דיכאון. ההתעוררויות עשויות להיות משניות לסיבות רבות כמו נטילת תרופות מסויימות, צריכת קפאין / אלכוהול בכמות משמעותית סמוך לשינה, הפרעת שינה ראשונית ועוד.
    נחוץ בירור פסיכולוגי ובמקביל בירור במכון שינה.

    בברכה,
    ד"ר דליה שכטר-עמיר

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו