חשד ל"DSPS"

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • חשד ל"DSPS"
    יניב
    06/04/2008

    כבר המון זמן אני חושב שאני סובל מDSPS, הבעיה שאני בניגוד למה שקראתי נרדם הרבה יותר מאוחר, בסביבות 4, 5 לפנות בוקר, לפעמים אפילו אחרי... ויכול לקום גם ב6 בערב בימים שאין עבודה (כמובן שעבודה שמתחילה בשעות הצהריים).
    בנוסף שמתי לב שבלי קשר אני זקוק ליותר שעות שינה בכל בן אדם ממוצע- לפחות 10 שעות.
    בצבא סבלתי הכי הרבה - בסופי שבוע הייתי ישן לפעמים 20 שעות ויותר בגלל הצטברות של עייפות.
    מגיל צעיר אני שונא לישון בלילה ומגיל ההתבגרות זה התחיל ממש להפריע.
    רציתי לדעת האם יש טיפול אמיתי לבעיה שלי? האם אני אוכל לחיות יום אחד כמו כולם?
    והאם יש קשר בין הפרעות שינה לבעיות אחרות כמו חוסר ביטחון, ודיכאון קל?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    חשד ל"DSPS"

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תשובה

    ד''ר דליה שכטר-עמיר
    08/04/2008

    שעון ביולוגי דחוי הוא תכונה מולדת עפ"ר גם אם הביטוי המקסימלי מופיע בשנות ההתבגרות. לא ניתן לשנות את השעון אבל לעיתים ניתן להקל ע"י מתן מלטונין, חשיפה מבוקרת לאור בהיר.
    בנוסף, ייתכן שאתה זקוק לשעות שינה ארוכות מהממוצע.
    ממליצה מאוד לפנות למכון שינה לאבחון מדוייק וניסיון טיפולי.

    בברכה,

    ד"ר דליה שכטר-עמיר

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו