שימוש בכדורי שינה

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • שימוש בכדורי שינה
    מודאג
    16/04/2008

    על לפני כחודש החלו לי נידודי שינה על בסיס כמעט קבוע עקב רגישות גבוהה לרעש (לשכנים שלי יש נטייה ללכת לישון הרבה אחרי וכל רעש מהם מטריד אותי). לאחרונה השקט פחת ואני מצליח לייצב את השינה שלי. אתמול, לעומת זאת, עקב זה שכנראה אכלתי מאוחר ושתיתי תה לא יכולי להירדם עם 5 בבוקר (מ 24:00 בלילה) וזאת לאחר לילה של שינה כמעט מושלמת. האופן הקיצוני של התופעה מטרידה אותי מאוד זאת משום שכבר שבוע שאני מצליח לישון יותר טוב. בהנחה שמקרים כאלה עלולים לחזור, מקרים של נידודי שינה חמורים אחת לשבוע, האם ניתן לקחת כדורי שינה (ורק אחרי שלמשך שעה - שעתיים אני לא מצליח להירדם) לתקופה ארוכה (חצי שנה) ללא חשש (התמכרות/תופעות שלא הפחתו עם הזמן)?
    תודה מראש.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    שימוש בכדורי שינה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • שימוש בכדורי שינה

    ד''ר מיכל לוסטיג
    16/04/2008

    אחד החששות מפני נדודי שינה היא הופעת החשש מהשינה-שמה גם הלילה "לא תבוא השינה" איך יראה הלילה הבא וכו. כדאי להכרית חשש זה בעודו באיבו. ולכן במידה ואחת או פעמיים בחודש קורה ארוע המדיר שינה מעינך ,ניתן להשתמש בכדור שינה.
    במידה ונדודי השינה הם תדירים יומיים (כלומר ליליים) כדאי אז לטפל בגורם-אם הוא חרדה, חשיבת יתר או שינה קלה.

    חג שמח
    ד"ר מיכל לוסטיג

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו