חוסר יכולת להירדם

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • חוסר יכולת להירדם
    יובל
    27/05/2008

    ערב טוב



    אני ן 24 והבעיה שלי היא כזאת:
    אני הולך לישון מאוחר יחסית (12-1 בלילה), אבל למעשה נרדם בסביבות 2-4 בבוקר.

    כשאני קם בבוקר (לפני 9-10),מאוד קשה לי להישאר רענן, מה שמפריע לי מאוד בלימודים , ובניגוד לקושי שלי להירדם בלילה, אחר הצהריים אני יכול לחטוף תנומה של כמה שעות בלי בעיה ולקום רענן באמצע הלילה - אני פשוט מרגיש שאני "רוצה: לחיות קצת הפוך,
    הבעיה היא שעיסוקי לא ממש מאפשרים לי לחיות ככה ואני נאלץ להעביר שעות רבות מהיום בעייפות רבה.


    דבר נוסף,
    כשאני מנסה להירדם, בעיקר בשעות הקטנות, אני מרגיש עייפות:
    יש תחושה פיסית בבטן (רעב) , לפעמים גם כאב קל בראש או טישטוש כללי, אבל עדיין השינה לא "מגיעה".

    אשמח לכל עצה \ טיפ של אלופים וצמחי תבלין ללא מרשם רופא.
    כתבתי קצת מבולבל, אל טוב שאפשר להאשים את השעה,

    לילה טוב

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    חוסר יכולת להירדם

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תשובה

    ד''ר דליה שכטר-עמיר
    27/05/2008

    מה שאתה מתאר נשמע כהפרעה בשעון הביולוגי מסוג delayed sleep phase syndrome.
    כדאי שתפנה לייעוץ במכון שינה. ניתן לנסות לטפל או לפחות לקבל הדרכה כיצד לחיות טוב יותר ובתאום עם הסביבה.

    בהצלחה,
    ד"ר דליה שכטר-עמיר

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו