מזה שבוע ימים לא ישנה ומרגישה ערנית

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • מזה שבוע ימים לא ישנה ומרגישה ערנית
    סיגל
    28/05/2008

    אני בת 42 ויש לי בשבועיים האחרונים תופה עה שאני לא מצליחה להירדם בלילות, יותא לפעמים שאני ערה 224 שעות . מעולם אני לא ישנה צהרים עובדת עד 5 ומגיעה הביתה עובדת נון סטופ מרגישה מלאת אנדרנלין. וכאשר אני מגיעה למיטה אין לי שינ עד השעות הקטנות של הלילה. השבוע מצאתי את עצמי ערה מספר לילות. הימים מלווים בכאבי ראש נוראיים. אני משתדלת לא לקחת כדורים אבל זה מגיע לידי בכי כתוצאה מחוסר שינה אז אני לוקחת קסנגיס וזה מרדים אותי לכמה שעות (משעה 3 לפנות בוקר עד 7 בבוקר) אני רוצה לציין שעשיתי בדיקות דם וכתוצאה ממיחושים(גים וקירקורים ) יש לי חשש לצאליק(אני לא יודעת האם זה קשור)אבל בלילה יש לי תחושת רעב . אך למרות שאני אוכלת אפילו מעט אני לא מצליחה לישון וזה מטרף אותי.

    אני מבקשת עזרה ותשובה בבקשה .

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • נדודי שינה חריפים

    ד''ר מיכל לוסטיג
    28/05/2008

    סיגל,
    את מתארת שינוי חד של הפסקת שינה. לרוב זה קורה על רקע עוררות בשל קשיים רגשיים.
    לא ציינת האם את סובלת ממחלות אחרות, נוטלת תרופות אחרות.
    בכל מקרה עצם הספירה שלך את מספר השעות שלא ישנת מראה כי עסוקה הרבה בנושא, וזה כשלעצמו עלול לההפך לדבר העיקרי ולמנוע שינה.
    מציעה לך למשך כשבוע עשרה ימים לקחת בקביעות כדור שינה (נוקטורנו, סטילנוקס), ללא התלבטות, ללא מחשבה האם כן או לא לקחת. המנעי מפעולות ספורט בשעות הערב ומשתיית כל משקה מכיל קפאין החל משעות הצהרים.
    במידה ונדודי השינה מלווים גם בפעילות יתר, מרץ רב, מצב רוח שהוא מוגזם או רוגזני ביותר, התייעצי כבר עתה עם פסיכיאטר .

    לילה טוב
    ד"ר מיכל לוסטיג

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • ני מודה על עזרתך........ אבל

    סיגל
    28/05/2008

    אינני נוטלת אף תרופה באופן קבוע - ולא תרופות בדרך כלל.
    אכן אני מרגידשה עירנית לחלוטין ובעלת מרץ רב (אך לא רגזנות) אני מרגישה כאילו אני על "ספידים" וזו תופעה שלא מוכרת לי.

    מדוע עלי לגשת לפסיכאטר לא הבנתי.
    רציתי לדעת האם לאחר נטילת כדורי שינה(שאני לא ששה לקחתם) מתי אוכל להפסיקם והאם זה ממכר

    תודה מקרב לב

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • המשך

    ד"ר לוסטיג
    28/05/2008

    לעיתים הפסקת שינה חריפה המלווה במצב רוח מרומם ותחושת כוחות דומה למצב של היי .
    בכל מקרה ניתן לקחת כדורי שינה לתרופה מוגבלת ללא חשש התמכרות (כשבועיים )

    בהצלחה
    ד"ר מיכל לוסטיג

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו