מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
- מזה שבוע ימים לא ישנה ומרגישה ערניתסיגל28/05/2008
אני בת 42 ויש לי בשבועיים האחרונים תופה עה שאני לא מצליחה להירדם בלילות, יותא לפעמים שאני ערה 224 שעות . מעולם אני לא ישנה צהרים עובדת עד 5 ומגיעה הביתה עובדת נון סטופ מרגישה מלאת אנדרנלין. וכאשר אני מגיעה למיטה אין לי שינ עד השעות הקטנות של הלילה. השבוע מצאתי את עצמי ערה מספר לילות. הימים מלווים בכאבי ראש נוראיים. אני משתדלת לא לקחת כדורים אבל זה מגיע לידי בכי כתוצאה מחוסר שינה אז אני לוקחת קסנגיס וזה מרדים אותי לכמה שעות (משעה 3 לפנות בוקר עד 7 בבוקר) אני רוצה לציין שעשיתי בדיקות דם וכתוצאה ממיחושים(גים וקירקורים ) יש לי חשש לצאליק(אני לא יודעת האם זה קשור)אבל בלילה יש לי תחושת רעב . אך למרות שאני אוכלת אפילו מעט אני לא מצליחה לישון וזה מטרף אותי.
אני מבקשת עזרה ותשובה בבקשה .* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר נדודי שינה חריפים
ד''ר מיכל לוסטיג28/05/2008סיגל,
את מתארת שינוי חד של הפסקת שינה. לרוב זה קורה על רקע עוררות בשל קשיים רגשיים.
לא ציינת האם את סובלת ממחלות אחרות, נוטלת תרופות אחרות.
בכל מקרה עצם הספירה שלך את מספר השעות שלא ישנת מראה כי עסוקה הרבה בנושא, וזה כשלעצמו עלול לההפך לדבר העיקרי ולמנוע שינה.
מציעה לך למשך כשבוע עשרה ימים לקחת בקביעות כדור שינה (נוקטורנו, סטילנוקס), ללא התלבטות, ללא מחשבה האם כן או לא לקחת. המנעי מפעולות ספורט בשעות הערב ומשתיית כל משקה מכיל קפאין החל משעות הצהרים.
במידה ונדודי השינה מלווים גם בפעילות יתר, מרץ רב, מצב רוח שהוא מוגזם או רוגזני ביותר, התייעצי כבר עתה עם פסיכיאטר .
לילה טוב
ד"ר מיכל לוסטיג* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהני מודה על עזרתך........ אבל
סיגל28/05/2008אינני נוטלת אף תרופה באופן קבוע - ולא תרופות בדרך כלל.
אכן אני מרגידשה עירנית לחלוטין ובעלת מרץ רב (אך לא רגזנות) אני מרגישה כאילו אני על "ספידים" וזו תופעה שלא מוכרת לי.
מדוע עלי לגשת לפסיכאטר לא הבנתי.
רציתי לדעת האם לאחר נטילת כדורי שינה(שאני לא ששה לקחתם) מתי אוכל להפסיקם והאם זה ממכר
תודה מקרב לב* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירההמשך
ד"ר לוסטיג28/05/2008לעיתים הפסקת שינה חריפה המלווה במצב רוח מרומם ותחושת כוחות דומה למצב של היי .
בכל מקרה ניתן לקחת כדורי שינה לתרופה מוגבלת ללא חשש התמכרות (כשבועיים )
בהצלחה
ד"ר מיכל לוסטיג* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו
ערוץ הבריאות
.jpg)
האם אתם טיפוסים רגישים?
.jpg)
.jpg)
.jpg)




.jpg)
.jpg)
.jpg)
.jpg)

