הפרעות בשינה

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • הפרעות בשינה
    שגיא
    13/06/2008

    היי, מזה מספר שנים אני סובל מדום נשימה בזמן שינה. התופעות שנלוו לדום הנשימה תוך כדי שינה הן סוג של זרם מאוד חזק בתוך הראש הגורם להתעוררות בבהלה. לאחרונה יצא לי מספר פעמים לראות דמויות של אנשים עד שהנשימה והראיה מתאפסות. היית אצל רופא א.א.ג והוא המליץ מעבדת שינה אבל לצערי לא הלכתי כיוון שאני מפחד מפרוצדורות רפאויות.
    אני בן 29 שוקל 70 ק"ג ומעשן אנא המליצי מה לעשות והאם את יכולה להסביר את התופעות הנלוות?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    הפרעות בשינה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • לשגיא

    ד''ר מיכל לוסטיג
    13/06/2008

    מעבדת שינה אינ פרוצדורה חודרנית. לא מדובר בבדיקות דם או בהחדרת מכשירים. בסהכ חוטים המודבקים לאזורים שונים בגופך. אין לי ספק שאתה ח י י ב ללכת למעבדת שינה ולהבדק, כלל לא ברור לי האם התסמינים מהם אתה סובל הם אכן כאלה של "דום נשימה בשינה" והיה וכן, הרי חייבים לבדקם, לבדוק את חומרתם ולטפל בהם על מנת למנוע סיבוכים בעתיד. והיה ומדובר בהפרעה אחרת יש לאבחנה .

    נ.ב. יש כאלה שישנים טוב יותר במעבדת השינה מאשר בביתם
    ((-:

    בהצלחה
    ד"ר מיכל לוסטיג

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו