לקיחת כדור שינה בהנקה

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • לקיחת כדור שינה בהנקה
    דפי
    13/06/2008

    שלום,
    אני סובלת מזה כשנה (מאז הלידה) מהפרעות שינה שהחריפו מאוד לאחרונה, עד כדי פגיעה בתפקוד היומיומי.
    ברצוני לקחת באופן חד פעמי כדור שינה שיסייע לי לצבור כוחות מחדש- אפילו רק ללילה אחד.
    אני עדיין מניקה. איזה כדור אוכל לקחת מבלי שזה יפגע בתינוקי? האם כדאי לאחר לקיחת הכדור לשאוב ולזרוק את החלב למס' שעות?

    תודה רבה.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    לקיחת כדור שינה בהנקה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • באופן חד פעמי לחלוטין

    ד''ר מיכל לוסטיג
    13/06/2008

    איני אוהבת לתת המלצות שכאלה מעל גבי הפורום אבל בכלליות כדאי לקחת כדור שאורך החיים שלו קצר ביות (וובן או קסנגיס), לשאוב חלב ביום שלפני והייתי ממליצה במהלך היממה שאחרי להאכיל את התינוק בחלב השאוב ולא בהנקה.
    השאלה הגדולה היא מדוע שכדור אחד יעזור ומדוע לא ללכת לטיפול כדי למגר את הבעיה מהשורש. אני מניחה שתנוקך בגילו הוא -כשנה-ישן כעת טוב ממך ואילו את סוחבת את נדודי השינה מסיבות כאלה ואחרות כדאי לטפל ולא "להניח פלסטר" בצורת "כדור שינה חד פעמי"

    לילה טוב
    ד"ר מיכל לוסטיג

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו