מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
- רוצה נורמה בשינהאור27/06/2008
בת 31 שלא ישנה כמו שצריך כבר מגיל 21 ועכשיו מעט ארחיב- במהלך כל השנים הללו , אני מוצאת את עצמי מתעוררת המון בלילה אחד וגם הוא קצר(5 ש) כל התעוררות היא לקום לעשות דבר מה לגלוש לקרוא לאכול יוגרט או משהו וחזור למיטה, עד היקיצה המתטישה הקרובה, לילה רצוף הוא בגדר נדיר וכשהוא מגיע אני כולי זורחת , בזמנו נבדקתי במעבדת שינה לא נמצאה אבחנה, במסגרת הטיפול ניסו מלטונין אך גם שם לא מצאתי את הלילה המדהים, פעם ניסתי כדור שינה אך גם איתו אני קמה כמו גדולה עם הזמן והשנים אני מרגישה כבר ביום עייפה וזה לא נוח ולא מאפשר לעבוד למשל בעבודה שהיא מול מחשב כי אז אני נעלמת לחלם ומנכרת כל היום, אז אני מחפשת משהו עם תזוזה רק שלא ארדם באמצע, וזו כמובן התנהגות שלא קלה לגוף בכלל, חוצ מזה עם השנים אני דוחה את זמן הלכתי לישון עד שכבר אין לי יותר ברירה והגוף על סף קריסה, אני פתחתי כנראה סוג של שינאה ללילות הארוכים ואני לא הולכת לישון רק כעוד דקה אתעלף... הבעיה נשארה לכל אורך השנים למרות שעברתי כל מיני מקומות שונים שבהם גרתי ועם בן זוג ובלי ובטיול או לא כל מיני סיטואציות משתנות רק לא הקימות הדחופות!! מה עושים אני מרגישה חלק מן הזמן שאני חיה בבועה שלי בעייפות שעוטפת אותי .. מתחננת באמת לעיצה תודה
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר שינה לא רציפה
ד''ר מיכל לוסטיג06/07/2008הטיפול עלידי מלטונין, בוודאי בגילך אינו טיפול הניתן ליקיצות מרובות בשינה. כלומר ישנה אי התאמה מסויימת בין תאור השינה והטיפול שקיבלת. בכל מקרה כדאי להתייעץ עם רופא שינה (ולהגיע עם תוצאות בדיקת השינה)-תיתכנה מספר סיבות ליקיצות מרובות בלילה. ולעיתים לא מצליחים למצוא את הסיבה אך במידה והשינה מופרעת עד כדי כך כדאי, אכן לנסות טיפול תרופתי אך לא עלידי מלטונין.
במידה ולא בצעת בדיקת שינה מלאה (כולל EEG) שוב, כדאי לפנות למכון שינה, לבצע את הבדיקה הנדרשת ואז לקבל ייעוץ בטיפול.
בוודאי שכך אינך יכולה להמשיך.
לילה טוב
ד"ר מיכל לוסטיג* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירההוספת עדכון ברשותך
אור12/07/2008לפני כחודש ימים ביקשתי מרופא המשפחה שלי לנסות טיפול ברדוקטיל, אומנם מבחינת נתונים גופניים אני לא ממש עונה על הדרישה של הכדור אך מה שבעיקר רציתי למנוע באמצעותו זה את החוסר שקט התמידי ברצון לאכול משהו ואני מתכוונת לדברים לא לארוחות (כי זה שנים אינני אוכלת) אלא לאכילה קלילה אבל אכילה מעדן פירות גבינה וכו...החוסר שקט בזה הטריד ושמתי לב שבשבוע האחרון כמעט בשום יום לא התעוררתי לפני קרוב לשש שעות שינה ברציפות(!!!!!!)את חושבת שניתן למצוא קשר בין שני המקרים? (אגב ניסיון כדורי שינ ה בעבר לא פתר אני נוהגת להתעורר עדיין גם תחת השפעתם - ) תודה ובוקר טוב
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו
ערוץ הבריאות
.jpg)
האם אתם פרפקציוניסטים?
.jpg)
.jpg)
.jpg)




.jpg)
.jpg)
.jpg)
.jpg)

