רוצה נורמה בשינה

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • רוצה נורמה בשינה
    אור
    27/06/2008

    בת 31 שלא ישנה כמו שצריך כבר מגיל 21 ועכשיו מעט ארחיב- במהלך כל השנים הללו , אני מוצאת את עצמי מתעוררת המון בלילה אחד וגם הוא קצר(5 ש) כל התעוררות היא לקום לעשות דבר מה לגלוש לקרוא לאכול יוגרט או משהו וחזור למיטה, עד היקיצה המתטישה הקרובה, לילה רצוף הוא בגדר נדיר וכשהוא מגיע אני כולי זורחת , בזמנו נבדקתי במעבדת שינה לא נמצאה אבחנה, במסגרת הטיפול ניסו מלטונין אך גם שם לא מצאתי את הלילה המדהים, פעם ניסתי כדור שינה אך גם איתו אני קמה כמו גדולה עם הזמן והשנים אני מרגישה כבר ביום עייפה וזה לא נוח ולא מאפשר לעבוד למשל בעבודה שהיא מול מחשב כי אז אני נעלמת לחלם ומנכרת כל היום, אז אני מחפשת משהו עם תזוזה רק שלא ארדם באמצע, וזו כמובן התנהגות שלא קלה לגוף בכלל, חוצ מזה עם השנים אני דוחה את זמן הלכתי לישון עד שכבר אין לי יותר ברירה והגוף על סף קריסה, אני פתחתי כנראה סוג של שינאה ללילות הארוכים ואני לא הולכת לישון רק כעוד דקה אתעלף... הבעיה נשארה לכל אורך השנים למרות שעברתי כל מיני מקומות שונים שבהם גרתי ועם בן זוג ובלי ובטיול או לא כל מיני סיטואציות משתנות רק לא הקימות הדחופות!! מה עושים אני מרגישה חלק מן הזמן שאני חיה בבועה שלי בעייפות שעוטפת אותי .. מתחננת באמת לעיצה תודה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    רוצה נורמה בשינה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • שינה לא רציפה

    ד''ר מיכל לוסטיג
    06/07/2008

    הטיפול עלידי מלטונין, בוודאי בגילך אינו טיפול הניתן ליקיצות מרובות בשינה. כלומר ישנה אי התאמה מסויימת בין תאור השינה והטיפול שקיבלת. בכל מקרה כדאי להתייעץ עם רופא שינה (ולהגיע עם תוצאות בדיקת השינה)-תיתכנה מספר סיבות ליקיצות מרובות בלילה. ולעיתים לא מצליחים למצוא את הסיבה אך במידה והשינה מופרעת עד כדי כך כדאי, אכן לנסות טיפול תרופתי אך לא עלידי מלטונין.
    במידה ולא בצעת בדיקת שינה מלאה (כולל EEG) שוב, כדאי לפנות למכון שינה, לבצע את הבדיקה הנדרשת ואז לקבל ייעוץ בטיפול.
    בוודאי שכך אינך יכולה להמשיך.

    לילה טוב
    ד"ר מיכל לוסטיג

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • הוספת עדכון ברשותך

    אור
    12/07/2008

    לפני כחודש ימים ביקשתי מרופא המשפחה שלי לנסות טיפול ברדוקטיל, אומנם מבחינת נתונים גופניים אני לא ממש עונה על הדרישה של הכדור אך מה שבעיקר רציתי למנוע באמצעותו זה את החוסר שקט התמידי ברצון לאכול משהו ואני מתכוונת לדברים לא לארוחות (כי זה שנים אינני אוכלת) אלא לאכילה קלילה אבל אכילה מעדן פירות גבינה וכו...החוסר שקט בזה הטריד ושמתי לב שבשבוע האחרון כמעט בשום יום לא התעוררתי לפני קרוב לשש שעות שינה ברציפות(!!!!!!)את חושבת שניתן למצוא קשר בין שני המקרים? (אגב ניסיון כדורי שינ ה בעבר לא פתר אני נוהגת להתעורר עדיין גם תחת השפעתם - ) תודה ובוקר טוב

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו