שינה וחלומות

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • שינה וחלומות
    שיר
    28/06/2008

    זה אולי יישמע קצת מוזר, אבל אני בת 25 , בריאה לחלוטין, והשינה שלי מאוד תלויה בחלומות שלי ואני אסביר: אני תמיד חולמת המון חלומות!! כל מיני סוגים שמעייפים אותי מאוד. אם אני לא חולמת חלומות עמוקים שאפשר לזכור אז אני ישנה טוב אפילו מעט. אבל- לרוב אני חולמת חלומות עמוקים ואפילו בהמשכים, אני כל כך נמצאת שם שאני פשוט מודעת לזה שזה חלום ואפילו יכולה לשלוט בו ולעשות בחלום הזה מה שאני רוצה.. ( לקבוע את העלילה שלו, להחליט מה לעשות עם עצמי) בנוסף, אני מרגישה שכאילו כל לילה יש מכסה של חלומות שאני צריכה לחלום ואם אני קמה עייפה נורא אני מבינה שיש עוד כמה חלומות שלא חלמתי ואין לי ברירה אלא לישון עוד קצת ולחלום אותם אחרת כל היום אני אהיה ישנונית.(וזה מה שקורה באמת). אין לי מושג למה זה ככה, ולמרות שזה נשמע מוזר זה אמיתי ואשמח לדעת מה קורה לי בלילות....

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    שינה וחלומות

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • איני יודעת מה קורה לך בלילות

    ד''ר מיכל לוסטיג
    06/07/2008

    אך התאור של "חלומות עמוקים" כפי שתארת זאת מתאים לעיתים לחויה של חלומות בעת נטילת תרופות כמו תרופות נוגדות דכאון.
    לא תמיד יש מה לעשות עם החויה הזו אך יתכן ותחושת העייפות שלך למרות השינה נובעת מבעיות נוספות בשינה. (יקיצות מרובות למשל?)
    כדי לבדוק מה קורה לך בשינה כדאי לבצע "בדיקת שינה מלאה" במכון שינה.

    לילה טוב
    ד"ר מיכל לוסטיג

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו