שנתיים 3 כדורי שינה

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • שנתיים 3 כדורי שינה
    יותם
    30/06/2008

    שלום אני בן 28 נטלתי במשך שנתיים שלושה כדורי שינה נוקטורנו/ זודורם/ בונדרומין לחלופין (בכדי לא לפתח תלות) כיום אני רוצה להפסיק כבר שבוע אני ישן רק עם תה קמומיל בלי כדורי שינה כי הבנתי שהכדורים האלו עושים דיכאון ועייפות וזומביות וחרדה רציתי לדעת באמת מה ידוע ברפואה לגבי הנזק הנפשי שכדורים אלו עושים והאם כשמפסיקים אותם יורד הדיכאון והחרדה? כמו כן למרות שאני ישן הרבה אני עייף ביום, אני ישן ב6 בבוקר קם ב-4 אחה"צ, האם מכון שינה יכול לעזור לדעתך?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    שנתיים 3 כדורי שינה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • כדורי שינה-יש תחליף

    אלכס
    02/07/2008

    שמי אלכס, גימלאי צה"ל, בן 50 עד לפני 6 שנים לא ישנתי בלילות עקב חרדות בעקבות תאונת דרכים קשה שעברתי, טופלתי תרופתית שנים: 2 פרוזק ו-1 קלונקס בלילה, וגם עם זה לא ישנתי. רכשתי מזרן יקר ביותר מחברה מוכרת בארץ למטרה זו - וגם לא עזר. באחת ההזדמנויות השאיל לי שכן שלי מזרן בריאות אורטופדי (מזרן מחומר ויסקו) והמליץ לי לישון על מזרן זה. כמובן שהגבתי בספקנות ענקית כי תרופות לא עזרו - בטח שלא מזרן יעשה את העבודה. הפלא ופלא - ממש הפלא ופלא: בלילה הראשון נרדמתי , ושוב נרדמתי ושוב נרדמתי, לאחר שבוע אפילו הלכתי לרופא המשפחה לספר שאני "מאבד הכרה בלילה" בשבוע האחרון. מתי הבנתי שיש קשר בין המזרן לשינה - בסוף החודש כשהלכתי לרכוש שוב את מנת התרופות שלי:פרוזק וקלונקס, ולתדהמתי ראיתי שחצי מהכדורים "שכחתי" לקחת. לא לקחתי כדורים, ואז התחלתי שוב לשים לב למזרן. עד היום, 5 שנים אחרי, אני ישן לילה לילה לילה לילה - בלי עין רעה, ללא תרופות. ואני אחד מיני רבים בארץ ובעולם ששינו חייהם בזכות ערכת השינה הזו. עונג יהיה לי לספר ואפילו להשאיל את המזרן כדי לחוות כמוני את השינה האיכותית. סירוטקין אלכס [email protected]

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תסמיני גמילה ועוד

    ד''ר מיכל לוסטיג
    06/07/2008

    תסמיני גמילה מכדורי שינה עלולים להיות גם נפשיים וגם גופניים. אם המצב כעת הוא שאתה ישן מ0600 עד 1600 כפי שהבנתי , אזי לא ברור לי לחלוטין מדוע נטלת בכלל כדורי שינה. אם אלו השעות המועדפות עליך ,האם יתכן ובעצם הבעיה ממנה אתה סובל הנה שעון ביולוגי דחוי? ומכך גם קשיי השינה שלך בשעות הלילה? הטיפול בהפרעה זו שונה לחלוטין מטיפול בכדורי שינה. פנה להתייעצות אישית לרופא שינה.

    ד"ר מיכל לוסטיג

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו