מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
- שנתיים 3 כדורי שינהיותם30/06/2008
שלום אני בן 28 נטלתי במשך שנתיים שלושה כדורי שינה נוקטורנו/ זודורם/ בונדרומין לחלופין (בכדי לא לפתח תלות) כיום אני רוצה להפסיק כבר שבוע אני ישן רק עם תה קמומיל בלי כדורי שינה כי הבנתי שהכדורים האלו עושים דיכאון ועייפות וזומביות וחרדה רציתי לדעת באמת מה ידוע ברפואה לגבי הנזק הנפשי שכדורים אלו עושים והאם כשמפסיקים אותם יורד הדיכאון והחרדה? כמו כן למרות שאני ישן הרבה אני עייף ביום, אני ישן ב6 בבוקר קם ב-4 אחה"צ, האם מכון שינה יכול לעזור לדעתך?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר כדורי שינה-יש תחליף
אלכס02/07/2008שמי אלכס, גימלאי צה"ל, בן 50 עד לפני 6 שנים לא ישנתי בלילות עקב חרדות בעקבות תאונת דרכים קשה שעברתי, טופלתי תרופתית שנים: 2 פרוזק ו-1 קלונקס בלילה, וגם עם זה לא ישנתי. רכשתי מזרן יקר ביותר מחברה מוכרת בארץ למטרה זו - וגם לא עזר. באחת ההזדמנויות השאיל לי שכן שלי מזרן בריאות אורטופדי (מזרן מחומר ויסקו) והמליץ לי לישון על מזרן זה. כמובן שהגבתי בספקנות ענקית כי תרופות לא עזרו - בטח שלא מזרן יעשה את העבודה. הפלא ופלא - ממש הפלא ופלא: בלילה הראשון נרדמתי , ושוב נרדמתי ושוב נרדמתי, לאחר שבוע אפילו הלכתי לרופא המשפחה לספר שאני "מאבד הכרה בלילה" בשבוע האחרון. מתי הבנתי שיש קשר בין המזרן לשינה - בסוף החודש כשהלכתי לרכוש שוב את מנת התרופות שלי:פרוזק וקלונקס, ולתדהמתי ראיתי שחצי מהכדורים "שכחתי" לקחת. לא לקחתי כדורים, ואז התחלתי שוב לשים לב למזרן. עד היום, 5 שנים אחרי, אני ישן לילה לילה לילה לילה - בלי עין רעה, ללא תרופות. ואני אחד מיני רבים בארץ ובעולם ששינו חייהם בזכות ערכת השינה הזו. עונג יהיה לי לספר ואפילו להשאיל את המזרן כדי לחוות כמוני את השינה האיכותית. סירוטקין אלכס [email protected]
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתסמיני גמילה ועוד
ד''ר מיכל לוסטיג06/07/2008תסמיני גמילה מכדורי שינה עלולים להיות גם נפשיים וגם גופניים. אם המצב כעת הוא שאתה ישן מ0600 עד 1600 כפי שהבנתי , אזי לא ברור לי לחלוטין מדוע נטלת בכלל כדורי שינה. אם אלו השעות המועדפות עליך ,האם יתכן ובעצם הבעיה ממנה אתה סובל הנה שעון ביולוגי דחוי? ומכך גם קשיי השינה שלך בשעות הלילה? הטיפול בהפרעה זו שונה לחלוטין מטיפול בכדורי שינה. פנה להתייעצות אישית לרופא שינה.
ד"ר מיכל לוסטיג* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו
ערוץ הבריאות
.jpg)
האם אתם קמצנים?
.jpg)
.jpg)
.jpg)




.jpg)
.jpg)
.jpg)
.jpg)

