מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
- נחירות והשכמה פוגעות בזוגיותקרין30/06/2008
שלום לכולם, בעלי בן 31 נוחר בחמש השנים האחרונות בצורה שאי אפשר לתאר. איני יכולה לישון עימו באותה מיטה שלא לדבר על אותו חדר, רמת הנחירות כזו גבוהה שאני הולכת לישון לפניו וברגע שהוא נרדם הוא מעיר אותי מהנחירות. גרוע יותר זה שאפילו אם הוא ישן בסלון הנחירות מעירות את ביתנו בת השנה שהחדר שלה לא רחוק מהסלון.... חוץ מעניין הנחירות ישנה בעיית השכמה קשה, הוא אינו מתעורר לבדו לא שומע את השעון המעורר, אינו יודע איפה הוא נמצא ועד שאני מצליחה להעיר אותו זה כבר מלווה בעצבים וכעסים. לדוגמא אם הוא מתחיל לעבוד ב6 בבוקר אני צריכה לקום במיוחד על מנת להעיר אותו. אורח חיי נפגע כתוצאה מהדברים הללו, אנחנו לא ישנים יחד וגם אם קורה לילה שאנחנו נכנסים יחד למיטה אני מעירה אותו כדי שיעבור לסלון- וזה אינו פתרון נורמלי. לפני שנה בעלי עשה טיפול בגלי רדיו וצריבה של החיך אך הדבר אינו עזר, האם יש פתרון נוסף? אולי מישהו מכיר טיפול הומאופתי שיועיל לנו ויחזיר לי את הזוגיות הראויה? אני מתסוכלת, נואשת ואובדת עצות!!!!!! לא קל לי לחיות כך!!!!!! תודה על כל עצה/ הכוונה קרין
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר נחירות וקשיי התעוררות
ד''ר מיכל לוסטיג06/07/2008שלום קארין,
את מתארת מצב משפחתי לא נסבל אך מעבר לכך כל שכתבת (לרבות העובדה שטיפול בגלי רדיו לא עזר) מרמזים על כך שאין מדובר בנחירות בלבד המפריעות רק לחיים הביתיים והזוגיים אלא יתכן וקיימת הפרעת נשימה בשינה ("דום נשימה") שנחירות הנן רק תסמין אחד שלה וככל הנראה קשיי ההתעוררות בבוקר נובעים מכך שהשינה, ארוכה ככל שתהיה אינה יעילה בשל הפסקות הנשימה, מאמץ נשימתיויתכן יקיצות מרובות.
הפרעה זו ללא טיפול מלבד המפגע הסביבתי שבה, הנה גורם סיכון להתפתחות מחלות כלי דם למינהן כמו לחץ דם ואחרות.
פנו בהקדם למכון שינה לביצוע בדיקת שינה ובהמשך יומלץ על טיפול.
אין טיפול הומאופתי עבור הפרעה כזו במידה וזו היא.
ד"ר מיכל לוסטיג* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו
ערוץ הבריאות
.jpg)
האם אתם טובים במיטה?
.jpg)
.jpg)
.jpg)




.jpg)
.jpg)
.jpg)
.jpg)

