שנת לילה

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • שנת לילה
    יונתן
    17/07/2008

    שלום רב, בן 28. בחודש וחצי האחרון אני מתעורר במהלך כל לילה. לפעמים זה בשביל להתפנות(או להשתין, בשפה פחות עדינה) ולפעמים זה סתם בלי סיבה הנראית לעין. זה קורה לפחות פעם אחת בלילה- לקראת הבוקר, אבל יש לילות שאני מתעורר יותר מפעם אחת.(לילה- פעם אחת ואז לקראת הבוקר שוב) רציתי לדעת מאילו סיבות זה יכול לקרות? (זה לא קרה לי בעבר) נ.ב: יש לציין שאני לא נמצא בלחץ או מתח יוצא דופן. מה שכן- עברתי לפני 4 חודשים תאונה של "צליפת שוט". אשמח לכל עזרה. תודה רבה!

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    שנת לילה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תשובה

    ד''ר דליה שכטר-עמיר
    17/07/2008

    התעוררויות משינה עלולות להיות על רקע של תנאי שינה לא נוחים (חום, לחות); מתח נפשי; צריכת קפאין רבה וכן משקאות אלכוהוליים לפני השינה; תרופות שונות; כאבים; חוסר ברזל / ויטמינים / הפרעות בבלוטת המגן; הפרעות שינה שונות כמו הפסקות נשימה או תנועות לא רצוניות.ספק אם זה קשור לפגיעה של צליפת שוט.
    נסה לברר היטב בינך לבין עצמך מה עלולה להיות הסיבה וכן היוועץ ברופא המשפחה.

    אם לא נמצאה סיבה ולא יחלוף תוך החודש הקרוב וגם תתחיל לחוש בתוצאות במשך היום (עייפות, ישנוניות) כדאי לפנות לבירור במכון שינה.

    בברכה,
    ד"ר דליה שכטר-עמיר

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו