פורום עייפות אני עייפה

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • פורום עייפות אני עייפה
    טלי
    02/08/2008

    שלום רב בת25, יש לי רגישות מאוד גבוהה לרעשים. אני צריכה שקט ואור מוחלט בכדי להירדם. לרוב יש לי את התנאים הללו אך לאחרונה עברתי דירה ומצאתי את עצמי מוקפת בילדים. אני מתעוררת כל לילה, באמצע הלילה, מבכי של ילדים ובשעות הבוקר כאשר הם מתעוררים. מה אני יוכלה לעשות בכדי לשמור על שינה חזקה? השינה שלי כל כך קלה אף על פי שאני סחוטה, קמה כל בוקר ב7 בבוקר ועובדת קשה כל היום.. הרעשים מטרידים את שלוותי.. אני מנסה בשביל להחזיק מעמד ולהיות עירנית לנוח כאשר יש לי זמן, אפילו שעה, בה אני נרדמת ומתעורררת עם שעון מעורר ומרגישה כאילו כלל לא ישנתי מרוב העייפות.. מה ניתן לעשות? האם לדעתך תרופות טבעיות יעזרו או הן מועילות רק למי שיש בעיה להירדם מלכתחילה?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    פורום עייפות אני עייפה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תשובה

    ד''ר דליה שכטר-עמיר
    02/08/2008

    הפתרון הטבעי הטוב ביותר עבור אנשים ששנתם קלה הוא סביבית שינה שקטה ונטולת גירויים ככל האפשר.
    כדורי שינה "טבעיים" (=ללא מרשם) או "כימיים" (=עם מרשם) אינם פתרון מוצלח לטווח ארוך.

    בברכה,
    ד"ר דליה שכטר-עמיר

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו