בעיית שינה

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • בעיית שינה
    עדי
    10/08/2008

    שלום רב, אני סטודנטית שנה א' והשנה החלה אצלי בעיה חדשה-אני לא מצליחה להרדם בלילה לפני מבחן. אין לי שום בעיה להירדם בכל לילה אחר, גם לא בימים הספורים לפני הבחינה אלא רק בלילה לפני. הבעיה היא שבגלל שזה הלילה לפני בחינה, אני יודעת שחוסר השינה הולך לפגוע בי ישירות - כי ללא ספק אני מתפקדת פחות טוב. הקושי הגדול שלי הוא להירדם באופן מודע-כי אי אפשר לישון אם "חייבים לישון", וכן העובדה שכל שעה שישנים פחות כן משנה מאוד. כבר ניסיתי כל מני דברים,ספורט כדי שאהיה עייפה,לא לישון כמעט בלילות לפני ,לישון הרבה בלילות לפני, רסקיו ,רגיעון, הרפיה, חלב חם, שום דבר לא עוזר לי לישון כמו שצריך. השינה הכי איכותית שהייתי לי היא שינה של 3 וחצי 4 שעות. אני מתחילה להשלים עם כך שאני פשוט לא ישנה בלילה לפני בחינה, ופשוט להסתדר ככה, אבל בכל זאת חבל לי לוותר על שינה טובה בלילה. כמו כן אני מעדיפה בכל זאת לא לפנות לכדורי שינה. מה אוכל לעשות?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    בעיית שינה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תשובה

    ד''ר דליה שכטר-עמיר
    10/08/2008

    מה הבעייה ליטול כדור שינה לילה לפני הבחינה??????
    הלא לא מדובר בשימוש קבוע בכדורי שינה, מדי לילה אלא בפתרון סימפטומטי חד פעמי!
    עצה כללית: נסי ליטול כדור שינה לניסיון בסוף שבוע, לא מאוחר מדי, כדי לראות מה ההשפעה עלייך ואם יש אפקט שאריתי למחרת בבוקר.


    בברכה,
    ד"ר דליה שכטר-עמיר

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו