מיואשת.. צריכה עזרה בדחיפות!:(

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • מיואשת.. צריכה עזרה בדחיפות!:(
    טלי
    12/08/2008

    שמי טלי, בת 21 לפני כשנה וחצי עברתי טראומה בחיי, בעקבות זה החלתי ליטול תרופה נגדדיכאון+ כדור שמעודד שינה קסנקס. לאחר מס' חודשיים הפסקתי עימו לבד. במהלך החודשים האחרונים התלוננתי על קשיי שינה (נרדמת בשעות מאוד מאוחרות- אך ישנה טוב)בעקבות הכדור שהנני נושאת מזה זמן רב (נוגד הדיכאון- רסיטל שמו, אשר קושי בשינה היא תופעת לוואי מוכרת שלו), בעקבות זה קיבלתי אלפרליד שזה גם כדור שמעודד שינה, לאחר תקופה מאוד קצרה- שבוע, השפעתו ירדה, וקיבלתי קסנקס (גם מעיין כדור הרגע- שמודד שינה), היות ושני הכדורים הללו השפיעו עליי לא לטובה ביום אחרי (עייפות כבדה , וקושי לתפקד..) ומטרתם הייתה לתקופה קצרה הנני מנסה להיגמל מהם לבד, רק ש.. זה לא בדיוק הולך.. אנני מצליחה לישון בלעדיהם!!! אינני יודעת מה לעשות, ואני חסרת אונים מהמצב.. המצב נמשך כחודש וחצי יש פה מקום "להילחם" בעצמי במצב? להיגמל לבד? או ללכת לקבל עזרה.. האם הכדורים הללו נחשבים כדורי שינה של ממש? אין לי מושג איך בעברי נגמלתי מהקסנקס, אבל מה שבטוח כרגע זה אינו נסבל.. הנני מאוד לחוצה מהמצב, אני חשה שמנגנון השינה שלי נדפק.. ואין לי כוח להילחם בעצמי ע"מ לישון.. אין ספק שעשיתי טעות שהסכמתי ליטול את הכדורים הללו, אני מבקשת המון עזרה, ומודה מראש, טלי.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תשובה

    ד''ר דליה שכטר-עמיר
    12/08/2008

    אכן נראה לי שצריך "לסדר" את הטיפול התרופתי ואת השינה וקשה לעשות את זה לבד.
    אם את מטופלת ע"י פסיכאטר/ית נא לבקש את עצתו/ה.
    או - פני למכון שינה לשיחה והדרכה ( ניתן לפנות אלינו ללא טופס 17 של קופ"ח, בתשלום של כ-100 ש"ח).

    בברכה,

    ד"ר דליה שכטר-עמיר

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו