הליכה ודיבור מתוך שינה

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • הליכה ודיבור מתוך שינה
    אלמונית
    23/08/2008

    שלום יש לי בעיה של הליכה ודיבור מתוך שינה ואפילו אני לא יודעת על כך .אבל מספרים לי את הדברים שאני עושה בלילה . ספרו לי שאני עושה כל מיני פעולות כגון : הזזת השולחן או שלקחתי שמיכה וחשבתי שזה אחי הקטן וגם כמעט יצאתי בחוץ אני לא יודעת מה קורה לי בזמן האחרון זה קרה לי השנה הזאת , ואני סך הכל בת 14 אני צריכה את העזרה לגבי העניין הזה מקווה שתקראו את המכתב הזה במהרה ותשיבו לי במהרה . אלמונית

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    הליכה ודיבור מתוך שינה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תשובה

    ד''ר דליה שכטר-עמיר
    24/08/2008

    הליכה מתוך שינה היא הפרעת שינה די נפוצה בקרב ילדים ובדרך כלל חולפת עם ההתבגרות.
    חוסר שינה וצריכה רבה של משקאות עם קפאין לפני השינה (כמו קולה, שוקו) מחמירים את ההפרעה. במיוחד חוסר שינה!! לעיתים רחוקות גם נחירות עם הפסקות נשימה בשינה ונטילת תרופות מסויימות מחמירים את התופעה.
    חשוב מאוד שסביבת השינה שלך תהיה בטוחה (דלת נעולה כדי שלא תצאי מחוץ לבית, סורגים על החלונות אם את בקומה גבוהה וכד').
    ניתן לפנות לייעוץ במרפאת שינה דרך קופת חולים.

    בברכה,
    ד"ר דליה שכטר-עמיר

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • הליכה ודיבור מתוך שינה

    שני
    09/09/2012

    היי אני בת 14 ולא פעם ראשונה שאומרים לי שאני קמה והולכת מתוך שינה ומדברת ואני לא מבינה מה הם רוצים חחח
    לפני כמה ימים בחופש הגדול הלכתי לישון ממש מאוחר בסביבות חמש בבוקר, אמא שלי העירה אותי בחמש וחצי (ככה היא אומרת) אמרתי לה בסדר אני קמה הלכתי עד לשירותים אמרתי לה שנייה אני עושה פיפי (עשיתי) המשכתי ללכת לחדר שלה נישכבתי על המיטה שלה ונירדמתי. אחרי שעתיים קמתי וחזרתי לחדר שלי והתעוררתי לגמרי בשתיים עשרה וחצי בצהריים..
    איך שקמתי אמא אמרה לי מה קרה ולא זכרתי כלום והייתי בטוחה שהיא צוחקת עלי כי היה נישמע לי הזוייי שהלכתי השתנתי ודיברתי מתוך שינה ואני לא זוכרת כלום!
    ויום אחרי זה פשוט מצאתי את עצמי על הספה למטה בסלון בלי שאני זוכרת שבכלל עברתי כשבכלל הלכתי לישון בחדר שלי..
    מה לעשות?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • הליכה ודיבור מתוך שינה - תגובה

    פרופ' יהודה פינקלשטין
    12/09/2012

    שלום רב,
    כפי שד"ר דליה שכטר עמיר הסבירה לך, מדובר בתופעה נפוצה למדי ושאיננה מדאיגה. יש גורמים מסויימים שמעוררים אותה ובכל מקרה במרבית המקרים היא חולפת עם הגיל.
    בברכה
    פרופ' יהודה פינקלשטין

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו