לא ישנה שני לילות רצוף

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • לא ישנה שני לילות רצוף
    אלה
    03/09/2008

    בשני הלילות האחרונים , לא ישנתי , כלומר יותר מ48 שעות מאז השינה האחרונה. אני בת 67 , פעילה , גם עובדת וגם עוסקת בפעילות גופנית (ךא כל כך אינטנסיבית ) . אני לוקחת כדור אחד של בונדורמין/אלגוליזין 0.25 מג'. אך בלילות האחרונים השינה לא פוקדת אותי . יש לציין שאני בתקופה של מתח קל (יציאה לגמלאות חלקית ) , אבל המתח לא כל כך מעיק עלי . ההרגשה בשני הבקרים האחרונים היא כמו "זומבי" , שמקשה מאוד על תפקוד י היומיומי? האם כדאי להגביר את מינון הבונדורמין או לחילופין לשנות תרופה (ניסיתי בעבר תרופות טבעוניות- כמו רגיעון , הן לא עזרו לי).

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    לא ישנה שני לילות רצוף

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תשובה

    ד"ר דליה שכטר
    07/09/2008

    ייתכן שהפרעת השינה כבר חלפה.. האם את נוטלת בונדורמין בקביעות? אם כן, אני מציעה לא להעלות את המינון אלא לפנות לייעוץ במרפאת שינה. קשיי הירדמות ויקיצות ליליות הן תופעות שכיחות במצבי מתח ואין מניעה ליטול בתקופות אלו כדור שינה, אולם לא על בסיס קבוע ולאורך זמן. בברכה, ד"ר דליה שכטר-עמיר

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו