agomelatine- מחפשת ניסוי קליני בארץ

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • agomelatine- מחפשת ניסוי קליני בארץ
    שרית
    10/09/2008

    שלום רב,

    אני בת 38. בעייתי העיקרית היא שינה לא עמוקה, ולכן אני סובלת מעייפות במשך כל היום.
    ניסיתי את כל הSSRI ואיני מרגישה טוב איתם.

    קראתי רבות על התרופה agomelatine שנמצאת בפאזה III במחקר, והיא נשמעת מאד מבטיחה.
    זהו אנטגוניסט לרצפטור 5-HT2c ואגוניסט לרצפטורים למלטונין

    מה שאופייני בדיכאון הוא שהשינה הקטועה ( sleep fragmentation) עם מעט גלים עמוקים (slow wave sleep).
    ומה שכל כך מיוחד בתרופה הזו, הוא שהיא משפרת את הבעיה הזו.
    והיא לא פוגעת בחשק המיני, כמו שSSRI פוגעים.

    עד שהיא תשווק בארופה או ארה"ב ייקח עוד קצת זמן. וכבר קשה לי לחכות.
    לכן אני מאד רוצה להשתתף בניסוי קליני על התרופה.
    (אני לא מפחדת מנזקים, כי הsafety שלה כבר הוכח, ועכשיו רק מנסים להוכיח את ה efficacy).

    לכן רציתי לשאול:
    1. אם ידוע לך האם יש מחקר קליני בתרופה זו בארץ?
    2 באם לא, האם ידוע לך אם בתור ישראלית, אני יכולה להשתתף בניסוי קליני בתרופה, בארופה?

    בתודה מראש


    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תשובה

    ד''ר דליה שכטר-עמיר
    14/09/2008

    אינני יודעת לגבי מחקר בארץ. אנחנו בכל מקרה לא שותפים.
    ואין לי תשובה לגבי האפשרות להשתתף במחקר באירופה.
    פני ישירות לחברה החוקרת.

    בברכה,
    ד"ר דליה שכטר-עמיר

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו