בעיות שינה קשות

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • בעיות שינה קשות
    בתיה
    02/10/2008

    אני בת 60 ולא מצליחה כמעט לישון בלילה. זה סיפור שנימשך כבר כמה שנים. אני חולת לב ולוקחת כדורי לב: דימיטון, טריטייס, קומדין, פוסיד, אלדוקטון. נוסף לזה יש לי דיפיברלטור. ניסיתי הרבה דברים כדי לישון כמו בונדורמין, כדורים הומופאטים וכל מיני תרופות צמחים. אני מרגישה עיפה בסביבות 12 בלילה ואז הולכת לישון ולא מצליחה להירדם עד 4,5 לפנות בוקר. אז אני סוף סוף נירדמת עד 7,8 בבוקר וזהו . אני בעיפות כל היום ממש מתמוטטת ולא מרגישה שיש לי לאן לפנות. אשמח לקבל עצות. תודה וש(י)נה טובה.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    בעיות שינה קשות

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • קשיי הרדמות

    ד''ר מיכל לוסטיג
    06/10/2008

    קורים בדרך כלל על מתח גבוה שלעיתים כבר הופך לחרדה מפני השינה עצמה.
    כשהתהליך הוא כרוני יותר ומתחיל שמוש קבוע בכדורי שינה ישנו פיתוח סבילות והתמכרות הן פיסית והן פסיכולוגית לכדורים שמשנים את מבנה השינה ולעיתים אף נותנים תחושה של חוסר שינה.
    עם המורכבות של הבעיות הגופניות ולאור משך הבעיה ,מציעה לך בחום לפנות לשיחה אישית עם רופא שינה.

    שתהיה שנה טובה
    ד"ר מיכל לוסטיג

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו