עייפה ונואשת

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • עייפה ונואשת
    ליאת
    11/10/2008

    שלום אני בת 25 ובהריון בשבוע 27.מזה 5 שנים אני סובלת מקשיי הרדמות ואף הגעתי לשימוש בכדורים מסוג בונדורמין שעזרו לי אך בשלב מסויים הפסיקו להשפיע.חשוב לי לציין שבמהלך היום קל לי יותר לישון אך אורח החיים אינו מאפשר זאת.אני מצליחה "למשוך" מספר ימים ובסופו של דבר מתמוטטת ולא יכולה לתפקד בעבודה ובלימודים.שאלתי היא האם ישנן תרופות בהן מותר להשתמש במהלך הריון וממה הקושי בהרדמות בלילה נובע.לפני ההריון עשיתי בדיקות דם וסיטי ראש שיצאו תקינים ואז בעצם נקטע הבירור בגלל ההריון.דיברו אתי על הפרעה בשעון הביולוגי אך הבנתי שאין לכך טיפול ממשי מלבד כדורים.נטלתי מלטונין בעבר אך זה לא עזר...כעת אני במצב של אפיסת כוחות וכמובן שכל תחומי החיים נפגעים מכך,דאגתי העיקרית היא לעובר.לאן נתן לפנות וכעת ומה אפשר לעשות כעזרה ראשונה בתקופה הנוכחית? בתודה מראש,ליאת.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    עייפה ונואשת

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תשובה

    ד''ר דליה שכטר-עמיר
    11/10/2008

    אם אכן מדובר בהפרעה בשעון הביולוגי, כלומר פאזת שינה דחוייה, הרי שהפתרון האופטימלי הוא התאמת אורח החיים לשעון הביולוגי, ככל שאפשר. טיפול עם מלטונין בשעה הנכונה וחשיפה לאור בהיר בבוקר עוזרים לעיתים.
    ייתכן שיש גם מרכיבים פסיכולוגיים לנדודי השינה.
    אני ממליצה לך לפנות לייעוץ מסודר במרפאת שינה.

    בברכה,

    ד"ר דליה שכטר-עמיר

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו