מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
- ייעוץ לגבי שינה לא סדירהבתאל12/10/2008
אני בת 21,כבר מאז שאני זוכרת את עצמי היו לי קשיים להירדם בלילה ולקום בבוקר, ישנם לילות שאני כלל לא ישנה וזה אפילו מגיע לכמעט 40 שעות ערות רצופות עד שהגוף שלי מתמוטט מעייפות. בנוסף,אחותי אמרה לי שהתחלתי לנחור הבעיה הזאת פוגעת לי באיכות חיים ובבריאות שלי.אני לפעמים לא מתעוררת בבוקר ומפסידה שיעורים,בצבא הייתי מאחרת באופן קבוע ולעיתים אף לא מגיעה. ואם יש משהו ממש חשוב בבוקר ואני לא יכולה להפסיד אותו בשום פנים ואופן אז אני לא נרדמת מחשש שבבוקר אני לא אתעורר. מאוד קשה להעיר אותי בבוקר,על אף שיש לי מספר שעונים מעוררים וגם מעירים אותי אני בקושי מצליחה לפתוח את העיניים. לאחרונה המצב החמיר והלילות שלי נהפכו לימים ובמקרה הטוב אני מצליחה לישון קצת ביום. לדוגמא ביום שבת שעבר התעוררתי ב6 בערב,הייתי ערה כל הלילה ונרדמתי ב11 בלילה ראשון לשני ולאחר 3 שעות התעוררתי ולא הצלחתי להירדם עד לצהרי יום שני שהצלחתי לישון בערך שעתיים וגם בשני בלילה לא נרדמתי ונשארתי ערה עד לשלישי בצהריים.מצב זה כמעט גרם לי לתאונת דרכים עקב העייפות המצטברת אני כבר לא יכולה להמשיך ככה,הרופאה אומרת שזה הרגלי שינה ולא בעיה(היא מקשרת את כל הבעיות שלי למצב נפשי בגלל שיש לי רקע בזה אבל אין קשר לדעתי,אני מכירה את הגוף שלי) חשוב לציין שלפני מספר חודשים אובחנתי עם ADHD,שבטח לא תורם למצב. יש טעם לבקש הפניה למעבדת שינה? מצטערת על האורך,יצא כך.. תודה,בתאל
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר זו אחת הסיבות הטובות לפנות למעבדת
ד''ר מיכל לוסטיג15/10/2008שינה!
התאור שלך מתאים להפרעה בתזמון שינה. (הפרעה בשעון הביולוגי). בתנאי חיים רגילים את צוברת חסך שינה ומכך גם ירידה בריכוז שעלולה להתפרש כהפרעת קשב וריכוז.
פני למעבדת שינה לשם אבחון ברור והתאמת טיפול.
נחירות בגילך פחות שכיחות אלא אם את במשקל עודף. גם על כך כדאי להתייעץ עם רופא שינה ובהמשך תשקל האם לבצע בדיקה הבודקת תפקודי נשימה בשינה.
חג שמח
ד"ר מיכל לוסטיג* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו
ערוץ הבריאות
.jpg)
האם אורח חייכם בריא?
.jpg)
.jpg)
.jpg)




.jpg)
.jpg)
.jpg)
.jpg)

