ריגרסיה נוירולוגית (אם זו ההגדרה)

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • ריגרסיה נוירולוגית (אם זו ההגדרה)
    אסף
    19/10/2008

    שלום רב וחג שמח, אימי לקתה בדכאון בתקופת היותי בצבא. עם השנים התברר שהיא מצליחה להרדם רק עם כדורי נוגדי דיכאון. לפני כשנה וחצי עברה ניתוח לכריתת הרחם שהוסיף עוד הפרעות הרומונליות על הדכאון שליווה אותה זמן רב לפני כן. ביתניים היא הצליחה להגמל מהכדורים אולם לא קשה למכריה להבחין שהאשה כבר לא אותה אשה. אם אני זוכר אותה כאשה עם מחשבה חדה היום מדובר בהפרעות קשב ברורות ,הבנת הנשמע ברמה מאד נמוכה ,איטיות מחשבתית באופן ברור ומדאיג. פנינו למגוון של רופאים- החל ממומחים להורמונים פסיכיאטרים ובמקביל למומחי כבד. לכל אחד המזור הכימי שלו אבל אף אחד לא באמת יודע לתת פתרון כולל למגוון הבעיות והמעגל הסגור הזה רק מחמיר. אני יודע שזה הרי לא רציני לנסות לפתור את הבעיות בהודעה בפורום אבל אשמח לקבל כיוון כללי ואם אפשר כולל מה לעשות כדי להתחיל להכנס למסלול של יציאה מהמצב. בתודה ובהערכה רבה. אסף.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • לאסף

    ד''ר מיכל לוסטיג
    22/10/2008

    אתה יודע נכון
    הפורום אינו המזור לאמך שסובלת כנראה מבעיה מורכבת שאחת מסבכת את השינה.
    אולי דווקא ה"גמילה" מכדורים נוגדי דכאון לא היתה טובה לה.
    יש שנזקקים לאלה במהלך שנים מרובות והיתרון שבכך עולה על החסרון שבלקיחת תרופה לזמן רב.
    איני יודעת אם בכך עסקינן לגבי אמך.
    המזור יהיה דרך רופא-פסיכיאטר/משפחה-שיוכל לראות את התמונה הרחבה והמלאה וליצור קשר טוב עם אמך.

    בהצלחה
    ד"ר מיכל לוסטיג

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו