קשיי הרדמות מזה מספר ימים

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • קשיי הרדמות מזה מספר ימים
    אילון
    20/10/2008

    שלום.. בן 40, הנני סובל מקשיי הרדמות מזה מספר ימים. היו 3 לילות בהם ישנתי ממש מעט ואז אחרי צבירת העיפות ישנתי יומיים טוב. שוב יום לאחר מכן סבלתי מקשיי הרדמות ושינה מעטה. ניסיתי לקחת חצי כדור לוריוון 1 מ"ג אשר בלילה הראשון השפיע לטובה ובלילה השני פחות. אני עומד לקראת שינוי גדול במקום העבודה ואני מניח שזה קשור לענין. שאלותי: כיצד להתמודד עם המצב, אני מניח שלפני תקופה של חודש חודשיים של לחץ וחוסר ודאות בעבודה. האם חצי כדור של 1 מ"ג לוריוון זה חלש מדי ועדיף לנסות כדור שלם? האם מומלץ תכשיר אחר, כדור אחר או משהו טבעי למשל? לאורך כמה זמן ניתן לקחת את הלוריוון? תודה מראש...

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    קשיי הרדמות מזה מספר ימים

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • מתח לקראת שינוי

    ד''ר מיכל לוסטיג
    22/10/2008

    בוודאי שמביא לקשיי שינה.
    אם מדובר בימים בודדים, נסה לקחת לוריבאן/קלונקס בקביעות במשך ימים אלו (עד 10 ימים, ללא חשש). המנע משתיית משקאות מכילי קפאין בשעות אחהצ והערב. נסה לבצע הרפיות על מנת להרגע.
    במידה והבעיה מתארכת , כדאי לפנות,אז להתייעצות לרופא שינה/רופא משפחה/ פסיכיאטר

    ובהצלחה בשינוי
    ד"ר מיכל לוסטיג

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו