כמה שאלות

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • כמה שאלות
    יעל
    24/10/2008

    שלום, אני בחורה צעירה וסובלת מנדודי שינה שכוללת זמן הרדמות ארוך והתעוררויות במהלך השינה. רציתי בבקשה לברר: האם העובדה שאני ישנה בחדר עם דלת סגורה וחלון סגור לגמרי עלולה לפגוע באיכות השינה שלי? יש לציין שבמהלך היום אני מאווררת את החדר ל כ 5 שעות. דבר נוסף, האם רמות קורטיזול בדם יכולות להיות קשורות לנדודי שינה? אני עובדת בשעות הערב, לכן אני מידי יום הולכת לישון בשעה 3 בלילה וקמה בצהריים. אני לוקחת מלטונין 5 מ"ג חצי שעה לפני השינה, אבל הבנתי למשל שבין השעות 6 עד 8 בבוקר רמת הקורטיזול אמורה להיות הכי גבוהה. האם המצב שלי שבו שיניתי לעצמי את השעון הביולוגי רמות הקורטיזול מופרשות כמו אצל דם שישן בשעות רגילות וזה לא פוגע בי? תודה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    כמה שאלות

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תשובה

    ד''ר דליה שכטר-עמיר
    24/10/2008

    גם עם דלת סגורה וחלון סגור עדיין נותר די חמצן כדי לעבור את השינה בשלום. אם לא מפריע לך שהחדר אינו מאווור - המשיכי כך.
    איני מבינה מדוע את נוטלת מלטונין חצי שעה לפני השינה, כלומר בסביבות 02:30 לפנות בוקר! בשעה זו באופן טבעי יש רמת מלטונין גבוהה............
    איני יודעת להשיב לך העניין הקורטיזול.
    אין ספק ששינוי מכוון של שעות השינה פוגם באיכות השינה ותורם לנדודי השינה שלך.

    בברכה,
    ד"ר דליה שכטר-עמיר

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו