מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
- לוקח לי הרבה זמן להירדםאייל04/11/2008
שלום, אני בן 20, בצבא, ובחודשים האחרונים (בערך 6-7 חודשים) קשה לי להירדם. לא חשוב אם בצבא או בבית. לרוב לוקח לי איזה שעה עד שאני נרדם, במקרים לא טובים גם שעתיים, וכבר קרו כמה פעמים שלא הצלחתי להירדם בכלל, אבל כשאני נרדם אז אני ישן 9 שעות, למרות שכשאני בצבא אז יוצא לי לישון פחות (בין 4 ל 9 שעות). יש כמה דברים שלדעתי גורמים לזה ואני מתחיל לתקן. דבר ראשון זה שאני הולך לישון בסביבות 4 לפנות בוקר וקם בסביבות 1 בצהריים, ולכן אני מתחיל לנסות ללכת לישון ב 12 בלילה. דבר שני זה כל מיני מחשבות דיכאוניות שיש לי, אבל זה ירד הרבה מאז שהתחלתי לעשות ספורט באופן קבוע, ודבר שלישי זה שהיתי רגיל לאכול חצי שעה-שעה לפני שאני הולך לישון וגם את זה אני מתקן. אני צימחוני כבר 15 שנים (גם לא דגים) אבל לא נראה לי שזה קשור כי דווקא שמעתי שמי שלא אוכל בשר נהיה עייף, שזה אמור להיות טוב, אבל החלטתי להתחיל לקחת אומגה 3 כי שמעתי על זה דברים טובים. אני מחפש מאכלים שמכילים דברים שיוכלו לעזור בבעיה. לדעתי הבעיה העיקרית שלי זה שאני חושב יותר מידי ולכן אני לא מצליח להירדם. לפעמים אני מנסה לחסום כבר את המוח שלי מלחשוב על דברים ע''י זה שאני מציב "מסך לבן" בדימיון ומנסה לא לחשוב על כלום חוץ מזה, אבל לרוב זו מלחמה שלא עובדת. סליחה על ההודעה הארוכה ואשמח לתגובה. תודה.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר תארת את הבעיה, אבחנת והצעת לעצמך
ד''ר מיכל לוסטיג04/11/2008טיפול , וכולם נכונים
אז מה השאלה?
השאלה שיש לי אליך היא איך זה שבצבא אתה יכול להרשות לעצמך להתעורר ב1300?
(:
ד"ר מיכל לוסטיג* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו
ערוץ הבריאות
.jpg)
האם אתם בדיכאון?
.jpg)
.jpg)
.jpg)




.jpg)
.jpg)
.jpg)
.jpg)

