תקופות של סיוטים וחוסר מנוחה

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • תקופות של סיוטים וחוסר מנוחה
    לילך
    20/11/2008

    שלום, יש לי תקופות של כמה ימים רצופים של סיוטים וחוסר מנוחה בלילה, התקופות האלה הם בדרך כלל פעמים בחודש במשך כ5 ימים. אני קמה מאוד מאוד עייפה אחרי מאמצים רבים להתעורר. אני מרגישה שכאשר השעון מעורר מצלצל, עוד לא הצלחתי בכלל לנוח ואני באמצע חלום. תמיד קשה לי להתעורר, אבל בתקופות של הסיוטים, אני מרגישה שרק נרדמתי שהשעון מצלצל, ושאני נמצאת בחלק העמוק של השינה. קשה לי מאוד לתפקד בצורה כזו, אני חיה עייפה... אשמח לקבל תגובה. תודה רבה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • ללילך

    ד''ר מיכל לוסטיג
    20/11/2008

    האם הימים האלה במהלך החודש קשורים לזמן הביוץ או זמן המחזור?תקופות אלה במהלך החודש לעיתים מלוות במתח, חוסר מנוחה אי שקט. .

    האם את נוטלת תרופות כלשהן?

    האם קשור למצבים לוחצים בחיי היומיום?

    אני שואלת שאלות אלה על מנת שתבחני את עצמך ובהתאם לכך ניתן יהיה להתקדם.

    בברכה
    ד"ר מיכל לוסטיג

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • לד''ר מיכל לוסטיג

    לילך
    20/11/2008

    קודם כל תודה רבה שענית לי כל כך מהר. כן, בדרך כלל אני מרגישה הרבה מאוד קשר בין הפרעות השינה שלי למחזור. הכי קשה לי לפני המחזור. הייתי יכולה בתקופה הזו לישון במשך שבועיים אם לא הייתי מכריחה את עצמי לקום. אני לוקחת סיפרמיל 20 מ"ג כבר שלוש שנים, היו לי תקופות של דיכאון אחרי שהתגרשתי והייתי צריכה גם לקחת את התרופה, וגם טיפול של פסיכוטרפיה. אני מרגישה שאף אחד לא מבין עד כמה עניין השינה אצלי כל כך חשוב, הרופאים תמיד התייחסו אליי כאל מקרה "קל" יחסית למטופלים אחרים, ולא נתנו לעניין השינה שום חשיבות. רק נתנו לי מרשם של לוריבן, שחוץ מלהרדים אותי יממה לא שיפר כלום ואז הפסקתי. אני גם נורא סובלת מבחינה נפשית לפני המחזור, החיים שלי הופכים לכמעט בלתי נסבלים, ואפילו שאני מודעת לזה ומנסה להיות יותר חזקה מההורמונים, בדרך כלל מוצאת את עצמי נלחמת נגד תחנות רוח... בקשר לשינה, האם יש לך הצעה בשביל שאוכל לשפר אותה ולקבל מנוחה אמיתית בלי להתעורר כל פעם באמצע החלום?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • לילך

    ד''ר מיכל לוסטיג
    24/11/2008

    עכשיו את פורשת את הדברים.
    הכי פשוט לאמר זה שיש לך תסמונת קדם וסתית שמביאה גם להפרעות שינה.
    וזה נכון
    אבל אני חושבת שבמובן הנרחב יותר אז זקוקה למנוחה.
    אז ניתן לשקול החלפת הציפראמיל ואכן זה יכול לעזור, מה גם שהציפראמיל לעיתים עלול לעשות עוררות יתר.
    אבל בבסיסו של עניין לדעתי (ואני חושבת שגם לדעתך) הטיפול צריך להיות נרחב יותר לא נקודתי . ולמרות שכבר עברת פסיכותרפאיה יתכן ויש מקום להמשך . ואת כל המבט הפנוראמי כדאי שיעשה ביחד אתך פסיכיאטר
    על מנת שתוכלי למצוא מנוחה

    בהצלחה
    ד"ר מיכל לוסטיג

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו