ציפראמיל 40 מ"ג

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • ציפראמיל 40 מ"ג
    ליאת
    05/12/2008

    שלום רב ! אני נוטלת מזה כחודש ושבוע ציפראמיל בעקבות חרדות בתקופה האחרונה, כשבשבועיים האחרונים עליתי למינון של 40 מ"ג בהוראת הפסיכיאטר כשזה בעצם יישאר המינון הסופי. הייתי רוצה לשאול האם זה נחשב למינון גבוה מידי ? הייתי שמחה להבין מה ההבדל בין פעילות הכדור במינון של 20 מ"ג לבין 40 מ"ג, באיזו צורה זה משפיע ?, היות ואני סובלת מאוד מנדודי שינה בלי שום קשר לכדור והכדור עוד יותר מחמיר את העניין, רציתי גם לדעת האם מינון גבוה יותר עלול מבחינת רמת העוררות להשפיע יותר....(מבחינת השינה) אני יודעת שהכי הגיוני היה להתייעץ עם הפסיכיאטר שלי על הנושא, אך צר לי לומר שאני נתקלת בחוסר סובלנות מצד הפסיכיאטרים וחוסר נחמדות..דווקא בשעת מצוקה וכשרוצים באמת תשובות.ולפיכך.... אודה מאוד לתגובתך.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    ציפראמיל 40 מ"ג

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • בתור פסיכיאטרית ורופאת שינה

    ד''ר מיכל לוסטיג
    05/12/2008

    מינונים גבוהים יותר של תרופות מהסוג הנל משפיעים בצורה "מסיבית" יותר מבחינת הויסות. לא מבחינת מהירות התגובה, ואכן תופעות הלוואי עלולות לגבור בהשפעת מנון גבוה יותר.משום כך את הרסיטל יש לקחת בבוקר ואם עדיין השינה אינה תקינה יש לשקול החלפת הרסיטל.

    הרגישי בטוב
    ד"ר מיכל לוסטיג

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו