מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
- עייפותשגיא06/12/2008
כבר שנים שאני סובל מעייפות ולא ישן טוב , היו תקופות של חודשים שבהם לא ישנתי בכלל בלילה ונמנמתי במשך הבוקר או שלא נמנמתי בכלל מספר ימים , כיום אני מנמנם לפנות בוקר ובבוקר לעיתים ולא ישן לפני כן, אני מאובחן כסובל מסכיזופרניה פרנואידית , אני סובל מעייפות במשך היום ומתחושה שהזמן ממאן "לחלוף" בזמן העבודה השיקומית , אני מרבה ללכת מצד לצד , לזוז (לנענע את כפות הרגליים , הרגליים , הכתפיים) ,כלומר אני מאוד לא שלו , אני אסמתי (למרות שכבר שנים לא סבלתי מהתקף אסתמה) , ואני נושם רק דרך הפה , אעבור סיטי בפנים כדי לבדוק את מצב הסינוסים והמצאותם של פוליפים , כשהייתי נער בדיקה העלתה שיש לי פוליפ באף . אני עייף כאמור כל הזמן , בין אם נמנמתי(איני בטוח כמה ואיך ישנתי) ובין אם לא ישנתי בכלל , כשאני לא ישן בכלל לעיתים אני "הפוך" ממש . השתמשתי בכדורי נוקטורנו ,בונדורמין , ונומבון , והם לא עזרו לי לישון כלל .לא ניתנו לי כדורי שינה נוספים בנימוק שאני סובל מקשיי נשימה . נאמר לי שהעייפות יתכן ונגרמת משום שאני נושם רק דרך הפה . אני לא קושר את העייפות וההימנעות משינה במתח נפשי כלשהו , אני לא חש שישנה השפעה שכזאת או מתח שכזה . אני חש שאני קורא לאט בשנים האחרונות , וזה מפריע לי , מאז בית ספר יסודי אני לא קולט בשיעורים , למרות שבכיתה א ו ב לכל הפחות הקליטה שלי היתה מצויינת , קשה לי להבין דברים שנאמרים בהרצאה או בנאום פרונטלי מול קהל .גם הזכרון שלי לא חזק . התרופות שאני מקבל הן קלופיקסול דפוט בזריקה פעם בחודש במינון שנאמר לי כי הוא נמוך של 200 מיליגרם , ודיקינט כדור פעם ביום בצהריים , שאותו למען האמת איני מקפיד ליטול . בנוסף אני מתקשה להתרכז לאורך זמן . סבלתי מחוסר שינה ועייפות גם בתקופות בהן לא נטלתי תרופות פסיכיאטריות , ובתקופות בהן לא נטלתי את התרופה הנוכחית . למרות שאני בן שלושים ואחד , ובתקופת הצבא ישנתי היטב(בתיכון פחות) ולא סבלתי מעייפות , ובתקופת התיכון וביה"ס היסודי גם לא סבלתי מעייפות . האם ישנה מסגרת שיכולה לטפל בקשיי השינה והעייפות שאני סובל מהם , למשל מרפאת שינה? נאמר לי שמרפאת שינה לא מטפלת בקשיי שינה מהסוג שאני סובל מהם . בברכה, שגיא.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר תשובה
ד''ר דליה שכטר-עמיר06/12/2008אנחנו עוסקים באבחון וטיפול בכל הפרעות השינה.
כדי לנסות ולעזור לך כדאי שתפנה לייעוץ פרטני.
עשויות להיות סיבות רבות ושונות לעייפות במשך היום, גם ללא קשר לטיפול תרופתי זה או אחר.
בברכה,
ד"ר דליה שכטר-עמרי* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו
ערוץ הבריאות
.jpg)
האם אתם שמרנים במיטה?
.jpg)
.jpg)
.jpg)




.jpg)
.jpg)
.jpg)
.jpg)

