תוצאות מעבדת שינה

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • תוצאות מעבדת שינה
    בתאל
    11/12/2008

    אשמח לקבל חוות דעת אני בת 21 סיבות לפנייה: נחירות,שינה לא סדירה, קושי להירדם. חביון לשינה: 53 דקות משך זמן הבדיקה: 7.1 שעות משך זמן שינה: 3.7 תפקוד השינה: מרקם השינה מאופיין מחביון ארוך להרדמות ומשינה משופעת במעברים לערות ותקופות ערות ממושכות המשבשים את רץ השינה ופוגמים ביעילותה. מיעוט בכל שלבי השינה. נצפו 39 יקיצות ו-16 ערויות המביאים לאינדקס של 14.8 יקיצות וערויות בשעה. יעילות השינה 53% ירודה. תפקוד הנשימה: נצפו 17 אירועים נשימתיים חסימתיים המביאים לRDI של 4.6 אירועים בשעה. ובשנת חלום 10.1 אירועים בשעה. רוויון החמצן בערנות- 98%, בשינה-96%, מינימלי 87%. עם אינדקס דסטורציות של 6.4 אירועים בשעה. ובשנת חלום ל1.7 אירועים בשעה. לסיכום: מדובר בהפרעת שינה הנובעת ממעברים לערות. המלצות: מומלץ על בדיקה חוזרת כאשר הנבדקת נוטלת כדור שינה. מדוע הומלץ על בדיקה עם כדור שינה? האם זה כדי לבדוק איך תהיה ההשפעה של הכדור על השינה שלי או שרוצים לבדוק שינה יותר ארוכה ומלאה ממה שהייתה לי? האם התפקוד נשימה מעיד על כך שאני סובלת מדום נשימה בשינה?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    תוצאות מעבדת שינה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תשובה

    ד''ר דליה שכטר-עמיר
    11/12/2008

    על פי מה שכתבת את סובלת מנדודי שינה = אינסומניה ויש לברר מה הסיבה לכך, והטיפול יהיה בהתאם.
    על פי התוצאות שמסרת אינך סובלת מהפרעת נשימה משמעותית בשינה. ייתכן שמדובר רק בנחרות.
    על פי מה שכתבת אינני רואה מקום לבצע בדיקת שינה עם כדור שינה.

    בברכה,

    ד"ר דליה שכטר-עמיר

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו