הפרעות שינה

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • הפרעות שינה
    יעל
    21/12/2008

    אני בת 23 וסובלת מאינסומניה כבר דיי הרבה זמן. הייתי במעבדת שינה והם לא מצאו בעיה פיזיולוגית כלשהי והציעו טיפול בSSRI. אני לוקחת טרזודיל שעוזר לפעמים ולפעמים פחות. יש ליליות שאני ישנה טוב ויש לילות שאני ישנה ממש מעט וזה נורא מקשה עליי לתפקד ביום שאחרי. אני ממש מיואשת ולא מוצאת פיתרון. כמה שאלות, אני לא בטחה שפה אפשר לענות לי עליהן אך אנסה.יש לציין שבעייתי אינה להירדם אלא בכך שאני קמה מוקדם מידי. התחלתי לעשות דיקור משם שאיני יודעת לאן עוד לפנות- האם זה טיפול שנחשב יעיל? האם אכילה בערך שעה לפני השינה יכולה לפגוע השינה? האם אכילת בננה לפני השינה עוזרת לישון? האם קפאין פוגע באיכות השינה או בהירדמות עצמה? כלומר, אם אין לי בעיה להירדם זה אומר שאני יכולה לשתות קפה (לא סמוך לשינה, כמובן, אך באופן כללי)? ובכלל, האם יש לך הצעות לאן עוד לפנות?? תודה.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    הפרעות שינה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • נדודי שינה

    ד''ר מיכל לוסטיג
    21/12/2008

    יעל,
    ראשית קפאין פוגע גם ביכולת ההרדמות וגם באיכות השינה.
    שנית , תיתכנה הצעות והמלצות נוספות ודווקא כשהבעיה היא התעוררות מוקדמת איני בטוחה שדיקור יעזור.
    אני מציעה לך לפנות למכון שינה לשיחה עם רופא שינה , כדי להמליץ על טיפולים כאלה ואחרים נדרשת קודם לכן שיחה יותר מקיפה

    שיהיה חג שמח
    ד"ר מיכל לוסטיג

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו