בעיה

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • בעיה
    אורי
    02/01/2009

    שלום לדוקטור אני לוקה בהפרעת חרדה קשה דיכון ודיפרסיונליזציה... אני נוטל ציפרלקס כ10 מג" מדי יום ויש לי חלומות מאוד ברורים ומוזרים בלילה נאי יכול להגיד בדיוק מה קרה באותו חלום בפרטי פרטים ולפעמים יש לי כול מיני קפיצות מחשבות ממקום לא ברור ...לפעמים אני נזכר בדברים וקשה לי לדעת האם זה היה חלום או מציאות כי כפי שהזכרתי למעלה חלומותיי מאוד ברורים.......לפעמים אני מרגיש בזמן עירות כאילו אני נמצא עכשיו במקום שהייתי בו אז בחלום והמקום לא נראה כל כך מוכר ........שאלתי את הפסיכיאטר לגבי זה הוא לא ציין שמדובר בפסיכוזה או משהו....זה מאוד מטריד אותי ...האם ניתן לעשות מנשהו לגביי זה?... האם זה יכול להיות חלק מהפרעת החרדה?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    בעיה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • בעיה-לא תמיד ישנו פתרון אבל

    ד''ר מיכל לוסטיג
    07/01/2009

    ידוע שתרופות מסוג של ציפראלקס ודומיה גורמים לחלימה "חיה" תחושה שחיים את החלום. אין דרך לבטל זאת אך אם זה גורם לתחושה שהשינה אינה מרעננת, לעיתים יש לשקול החלפת התרופה התחושה אותה אתה מתאר בשעת היום ומכונה "דפרסונליזציה" והשם לא כל כך משנה, הנה בטוי נוסף של הפרעת החרדה שלך מתמתנת בטיפול נכון.

    ד"ר מיכל לוסטיג

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו