10 שעות שינה ושינה מאוחרת

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • 10 שעות שינה ושינה מאוחרת
    עומר דגן
    09/01/2009

    שלום רב, אני בן 28, וישן המון. אני זקוק ל 10 שעות שינה בשביל להתעורר ביקיצה טבעית ובהרגשת עירנות. 1. האם זה נורמלי? דבר נוסף, עוד מילדות, החל מרדת החשיכה אני מרגיש הרבה יותר נעים, את הבקרים אני ממש שונא. ולכן אני הולך לישון באיזור 2 AM עד 12 בצהריים. הייתי מעוניין להתחיל ללכת לישון יותר מוקדם (כי אני אוטוטו אני מתחיל לימודים, כך שעלי להתעורר ב AM 7, וללכת לישון ב 9 PM ). 2. איך עושים זאת? תודה רבה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    10 שעות שינה ושינה מאוחרת

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • שניים

    ד''ר מיכל לוסטיג
    12/01/2009

    ממוצע השינה לאדם בוגר הנו 7.5 שעות. עם זאת ישנם כאלה הנזקקים לפחות שעות ואחרים ,שאיתרע מזלם, נזקקים ליותר שעות שינה. יתכן ואתה נמנע על אלה . במידה ומשך שעות השינה הנדרשות מפריע לתפקודך ולמטלות היומיות ניתן לפרקים להשתמש בתרופות שיעזרו להתגבר על הצורך הנל.
    התאור הנוסף שלך מרמז על הפרעה בתזמון שינה מסוג נדחה. ובמילים אחרות שעון ביולוגי דחוי.
    על מנת לאשש את ההשערה ובהמשך להתאים טיפול, באם תרצה, ושוב אם זה מפריע לתפקודך,
    פנה למכון שינה ,הבדיקות תומלצנה ובהתאם לתוצאות, הטיפול.

    בברכה
    ד"ר מיכל לוסטיג

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו