הפרעת שינה

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • הפרעת שינה
    עומר
    26/01/2009

    שלום אני בן 43 בריא בדר"כ בעקבות אירוע לב קטן לפני כחצי שנה אני לוקח קרטיה באופן קבוע אחת ליומיים בחודשים האחרונים החלה לי תופעה של התעוררות באמצע הלילה ערנות של כשעה ושוב הרדמות עד שעות הבוקר המוקדמות מאוד לפני כחודשיים התחלתי לקחת בונדרומין 0.25 באופן קבוע אני הולך לישון בסביבות 23:00 ומתעורר יחד עם הכדור בשעה 00:30 ער לחצי שעה ואז נרדם שוב עד 5 בבוקר. במהלך כל היום אני עייף גופנית וזה מאוד מפריע לי בתפקוד . ניסיתי לאחר חודש לילה אחד בלי בונדרומין וישנתי במצטבר אולי 3 שעות וגם הן עם התעורריות רבות אודה מאוד להמלצתכם

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    הפרעת שינה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • אל !!!

    ד''ר מיכל לוסטיג
    26/01/2009

    אל תתחיל/תמשיך עם נטילת הבונדורמין. העובדה היא שהוא לא שינה דבר מתלונותיך ולבסוף יביא לכדי פיתוח סבילות והתמכרות.

    ובאשר להתעוררות וקשיי ההרדמות שאחריה- יתכן ושניהם נובעים מאותה בעיה של מתח כלשהו ,בעיקר כשאתה לאחר ארוע לב בגיל כה צעיר. יתכן עם זאת שההתעוררות היא רגילה, או מסיבה אחת וקשיי ההרדמות הם בשל התפתחות מתח אפילו סביב נושא השינה.

    על מנת להתיר את הפלונטר פנה לשיחה לרופא שינה . אין ספק שתוכל להעזר.

    שיהיה לילה טוב
    ד"ר מיכל לוסטיג

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו