מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
- שינה בלתי סדירהעומר15/02/2009
שלום אני בן 42 בדרך כלל. לפני כחצי שנה החלו לי הפרעות שינה שכוללות התעוררויות מוקדמות לאחר כ 3 שעות שינה ואי יכולת להרדם. התעוררות בשעות הבוקר המוקדמות מאוד לאחר שינה של כמה שעות בלבד. התחלתי לקחת בונדרומין שקצת עזר לי. אך נכון לעכשיו לאחר כ 4 חודשים שאני לוקח את הכדור , אני מתעורר לאחר 4 או 5 שעות בלילה . מנוחת צהריים של יום שישי נעלמה כי למרות העייפות איני מצליח להרדם. חשבתי להגיע למעבדת שינה ורופא המשפחה אמר כי מעבדת השינה מטפלת באנשים עם חשש לדום נשימה ולא באלו שלא ישנים. ניתן לי כדור חדש אימובאן 7.5 מג לנסיון. רק אציין כי אני לוקח קרטיה מזה שנה באופן קבוע בעקבות אירוע לבבי קל . איני רוצה להתמכר לכדורים אך מצד שני אני רוצה לישון שינה איכותית . אודה מאוד לחוות דעתכם מה לעשות
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר מעבדת השינה מאבחנת ומטפלת בכל
ד''ר מיכל לוסטיג16/02/2009הפרעות השינה אך לא לכלן נדרשת בדיקת שינה. ונכון הוא שלאנשים "שאינם נרדמים" לא נדרשת בדיקת שינה. נדרשת בעיקר בדיקה קלינית-שיחה-על מנת לאבחן את מקורות נדודי השינה לרוב הם נובעים ממתחים ראשוניים, מסתבכים עם חרדה משנית מפני האפשרות שלא תרדם ומסתיימים ונמשכים עם פיתוח תלות וסבילות לכדורי שינה....
מוכר?
אז יש מקום לפנות לשיחה עם רופא שינה
ד"ר מיכל לוסטיג* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהשאלה
עומר16/02/2009שלום ראשית , תודה ! אגב , מה ההבדל בין בונדרומין לכדור החדש שהתחלתי לקחת ? כיצד אני מתאם למעבדת שינה אצלכם ? האם ניתן דרך כללית מושלם ? איך ניתן לתאם תור בהקדם ? תודה !
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתשוובת
דר לוסטיג16/02/2009בונדורמין הנה תרופת שינה מהדור הישן השייכת למשפחת הבנזודיאזפינים. הנוקטורנו שייך לדור החדש של תרופות ספציפיות יותר לשינה העובדות בצורה ממוקדת. יותר. אין ספק שלבנזודיאזפינים קיימת סבילות עם הזמן ופתוח תלות עם זאת לאחרונה מצטבר מידע כי גם לתרופות מהדור החדש ישנה "הסתגלות" אם כי אטית יותר. כדי להגיע למעבדת השינה (וכן אנו עובדים עם קופח כללית) התייעץ עם אאג. רופא משפחה או פסיכיאטר. ד"ר מיכל לוסטיג
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו
ערוץ הבריאות
.jpg)
האם אתם עצבניים?
.jpg)
.jpg)
.jpg)




.jpg)
.jpg)
.jpg)
.jpg)

