בעיית שינה ועייפןת.

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • בעיית שינה ועייפןת.
    אניאניאניאני
    12/03/2009

    הבעיה שלי היא כזאת, אני עייפה כל היום בימים שאני בחופש ולא בצבא אני מתעוררת מוקדם 6-8 בבוקר בלי קשר לשעה שהלכתי לישון בה בין אם זה 8 בערב או 5 בבוקר ואז ישנה" צהריים" בין פעם לשלוש פעמים ביום למשך כשעה שנת "צהריים" יכולה להיות גם בתשע בבוקר אחרי 5 בערב בדרך כלל אני כבר לא אתפוס תנומה באמצע היום ז"א אני ישנה בחלקים בימים שאני בבסיס אין לי את האפשרות הזאת ואני פשוט מאוד עייפה אני מסתובבת עייפה בבסיס בין אם ישנתי בלילה שלוש שעות או 12 שעות לפני הצבא שהייתה לי את האפשרות לישון צהריים, ישנתי בלילה 8 שעות, ועוד שעה וחצי בצהריים והרגשתי בסדר. לא יכולתי לתפקד בלי שנת הצהריים הזאת, ועדיין מאוד קשה לי. שינה "בחלקים" בחופשים ובסופ"שים, והתעורררות מוקדמת תמיד הייתה קיימת

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    בעיית שינה ועייפןת.

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • אין "השלמת שעות שינה"

    ד''ר מיכל לוסטיג
    12/03/2009

    ככל הניתן בצבא, יש להקפיד על כשבע שעות שינה. ולא יתכן ופשוט את צוברת חסך שינה.
    אם את מקפידה על שינה שכזו ,לפחות, מדי לילה, ועדיין עייפה וישנוניות במהלך היום (למעט שעות אחהצ כפי שאמרת) אז זו סיבה טובה לפנות למעבדת שינה ולהבדק....

    ד"ר מיכל לוסטיג

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו