הפרעות שינה

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • הפרעות שינה
    אלי
    14/03/2009

    אני בן 46, בשנה האחרונה אני סובל מהפרעות שינה: אני נרדם בקלות יחסית, אבל מתעורר אחרי 2-3 שעות. בתחילה התעוררתי עם מחשבות טורדניות בעיקר בנושאי עבודה עקב החלפת מקום העבודה ושינוי בקריירה. אולם גם עתה משחלפו מספר חודשים ואני מרגיש שנקלטתי היטב במקום העבודה ושאני מוערך - אני ממשיך להתעורר. כאשר אני מתעורר אני מרגיש מתח גדול, לעיתים תוקפים אותי גלי חום וקור, תחושה של דופק לב מואץ, חוסר שקט ועצבנות. לאחר מספר שבועות התחלתי לקחת תכשירים הומואופתיים למיניהם שלא עזרו לי. ולפי המלצת רופא המשפחה שלי התחלתי לקחת לפני שבוע בכל לילה לפני השינה, חצי כדור בשם זודורם 10 מ"ג. רק זה עוזר. כשאני אני מנסה לחזור לישון ללא הכדור - חוזרת תופעת ההתעוררות. חשוב לציין כי השנה האחרונה היתה גדושה בשינויים גדולים בחיי - זוגיות חדשה, נישואין, כניסה להריון של אשתי וכאמור החלפת הקריירה. אני בכושר גופני טוב. בריא ומאד שבע רצון מתקופה זו שבחיי. לכן אני מתקשה להבין מה גורם לי להתעורר כמעט בכל לילה. אני לא יודע האם מדובר בבעיה פיזיולוגית או פסיכולוגית (יש לציין שאני מטופל אצת פסיכולוגית מזה מספר שנים והתייעצתי גם איתה בנושא, אולם ללא הועיל). אשמח לקבל עצה או הפניה לטיפול מהיר ואפקטיבי. תודה רבה אלי

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    הפרעות שינה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תשובה

    ד''ר דליה שכטר-עמיר
    14/03/2009

    נראה שהפרעת השינה על רקע מתחים, חרדה וכד'.
    הטיפול עם זודורם אינו מתאים, ודאי לא למשך זמן ארוך משבוע-10 ימים. מניסיוני, ההתרגלות לזודורם מהירה למדי, מה עוד שבמצבך זה מעין "כיבוי שריפה" קצר טווח מאוד.
    עליך להתייעץ עם פסיכיאטר. יטיפול תרופתי מתאים לפרק זמן קצוב במקביל לשיחות יפתור את בעיית השינה.

    בברכה,

    ד"ר דליה שכטר-עמיר

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תודה+

    אלי
    16/03/2009

    תודה על ההכוון. אני, בנוסף, חושב לפנות ללימוד יוגה או כל שיטה אחרת להרפיה.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו